Peluche Skrevet 5. september 2004 #1 Skrevet 5. september 2004 Disse SMS'ene som noen synes er så plagsomme (disse har det åpenbart altfor godt her i livet) synes jeg personlig er en veldig fin tanke og har sendt oppfordringen videre både til venner og kjente i inn- o g utland (til de mest gjerrige: det er gratis å sende meldingen som mms i helgen dersom man har telenor). Her i nabolaget er oppfordringen ihvertfall tatt, og det står lys i nesten alle husene. Dette er noe av det jævligste jeg noen gang har sett på tv, det blir sikkert ekstra ille når man selv har barn på alder med de man så fra Beslan. Jeg har tent et lys i mitt vindu. Det er ikke bare en tragedie for familiene, det er en tragedie for alle at verden har blitt så gal.
Grooo Skrevet 5. september 2004 #2 Skrevet 5. september 2004 Har nettopp kommet hjem fra en times tur i nabolaget, så ikke levende lys i noe vindu så her er det tydeligvis ingen som har fulgt oppfordringen. Har ikke tenkt lys vi heller, men vi har tenkt på og pratet om de det gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå