Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #1 Skrevet 5. september 2004 Den siste tiden har jeg fått mer fremtredende blodårer på brystene. Jeg har nokså tunge bryster, dvs at jeg bruker d-cup. Hvorfor får jeg dette? Har sett at noen av mine veninner har det enda verre, men de har harr enooorme bryster i forbindelse med graviditet. Hvorfor får jeg det? Er det alder og tyngdekraft, eller noe annet? Har slitt med disse brystene i hele mitt liv, og skulle gitt mye for å ha mindre bryster, men det er jo en helt annen sak......
zmurfette Skrevet 6. september 2004 #2 Skrevet 6. september 2004 Helt sikker paa at du ikke er gravid????
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #3 Skrevet 7. september 2004 Er du gal????? :o Det har jeg jo ingen andre symptomer på!!!! Jeg trodde heller det var mensen.... Gjest spurter nå på butikken for å kjøpe graviditetstest....
Gjest Poirot Skrevet 7. september 2004 #4 Skrevet 7. september 2004 Trodde dette var helt normalt, jeg. Særlig hos unge kvinner.
Amarone Skrevet 7. september 2004 #5 Skrevet 7. september 2004 Hm, jeg har det også, men er ikke gravid!! Trodde de var synlige fordi jeg er så blek i huden, og at de ville forsvinne hvis jeg var brunere.
NIKI Skrevet 7. september 2004 #6 Skrevet 7. september 2004 Jeg trodde også dette var helt normalt.... Uten hverken å være gravid eller å ha store pupper. Jeg har synlige blodårer på mine.... Har hatt det i noen år, og jeg er ikke gravid, og har relativt små pupper.
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #7 Skrevet 7. september 2004 helt normalt, fordi huden er så tynn der!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå