AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 hva syns dere om den ? Anonymous poster hash: 7c631...efe
wintergirl Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Elsker blondt hår, men akkurat hun hadde kledd noen mørkere striper, syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor hun helbleker håret sitt helt hvitt! Hun kler godt å være lyshåret, hun er jo det naturlig, men det finnes da andre måter å gjøre det på. En mykere og mer naturlig blondfarge, med ulike nyanser så håret får spill og dybde, hadde gjort underverker. Fargen hun har nå er død, hard og gjør henne eldre. Selve hårkvaliteten lider også under den ekstreme blekingen. Trodde "alle" hadde innsett at helbleket hvitt hår ikke er spesielt flatterende siden det harry 90-tall hvor dette var trenden, og selv kjenner jeg ingen damer som helbleker håret lenger. Mette-Marit har garantert tilgang til de beste frisører i kongeriket, så at hun ikke får bedre råd (eller lytter til dem) er uforståelig. Nåja, det er jo ikke min business. Men jeg må innrømme at jeg stusser når jeg ser henne i svindyre Valentino-kjoler, og så med det hvitblekede håret og den lute holdningen.. For meg er det en snodig prioritering, jeg mener at så lenge man er flott på håret og rett i ryggen kan man gå kledd i nesten hva som helst. Svenske kronprinsesse Victoria kan møte opp som bryllupsgjest i H&M og allikevel overstråle Mette-Marit i Valentino, kun fordi hun har en vakker hårfarge og en verdig holdning. Anonymous poster hash: 647d5...ac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå