AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Noen som har gode tips eller erfaringer til enkle og fine do it yourself-prosjekter? Anonymous poster hash: 4c32e...787
Kjibba Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 (endret) Venter spent på pallemøbler... 🙈 Endret 29. juni 2015 av Kjibba 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Pinterest! Anonymous poster hash: d504f...d25 2
Rotemor Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Vet nesten ikke om dettecteller, men jeg har bygget en boks av Lego til å ha stekespader og sleiver i også har jeg satt et pent kort i en ramme som vi bruker som whiteboard (beskjedtavle) Jeg har tegnet profilbilder av ungene ved å legge matpapir over A4-ark, tatt kopi og hengt opp. Ikke fryktelig kreativt (Pinterest), men det er da noe
maipai Skrevet 29. juni 2015 #6 Skrevet 29. juni 2015 Vet nesten ikke om dettecteller, men jeg har bygget en boks av Lego til å ha stekespader og sleiver i også har jeg satt et pent kort i en ramme som vi bruker som whiteboard (beskjedtavle) Jeg har tegnet profilbilder av ungene ved å legge matpapir over A4-ark, tatt kopi og hengt opp. Ikke fryktelig kreativt (Pinterest), men det er da noe La pen tapet bak glass i en ramme og bruker det som whiteboardoppslagstavle på kjøkkenet. Så lurt! Sengegavel av sponplate, skumgummi og stoff Gryteunderlag, treperler tredd på snor Venter spent på pallemøbler... Her i huset bruker vi paller til St. Hansbål! 2
Fanteria Skrevet 30. juni 2015 #7 Skrevet 30. juni 2015 Syr tøypose til bleier og skift i stellebagen Syr slange til å ha i sprinkelsenga Pynta opp en enkel lampe med treperler på ledningen Pynta lampeskjermer med diverse 1
maipai Skrevet 1. juli 2015 #8 Skrevet 1. juli 2015 (endret) Har kjøpt diverse bilderammer på bruktbutikken og spraymalt alle i samme farge. Ble ganske fint, om jeg kan si det selv Noe ala dette Endret 1. juli 2015 av maipai 1
Rotemor Skrevet 1. juli 2015 #9 Skrevet 1. juli 2015 Har kjøpt diverse bilderammer på bruktbutikken og spraymalt alle i samme farge. Ble ganske fint, om jeg kan si det selv Noe ala dette Kult Har tenkt på å gjøre noe lignende, men det hjelper visst ikke...
maipai Skrevet 1. juli 2015 #10 Skrevet 1. juli 2015 Kult Har tenkt på å gjøre noe lignende, men det hjelper visst ikke... Hvis det er noen trøst, så gikk det sånn ca fire år fra jeg fikk lyst til jeg fikk gjort det 1
Rotemor Skrevet 1. juli 2015 #11 Skrevet 1. juli 2015 Hvis det er noen trøst, så gikk det sånn ca fire år fra jeg fikk lyst til jeg fikk gjort det Da er jeg nok på overtid !!!!
ops2 Skrevet 1. juli 2015 #12 Skrevet 1. juli 2015 http://ana-white.com/ Velg fra "Skill level" i menyen på venstre side og så starter eller beginner. Denne er skikkelig fin: http://ana-white.com/2012/02/cedar-tapered-planter En slik vedboks, aviskurv, strikketøydunk ville sikkert kostet minst 300 på den "fine" møbelbutikken. http://ana-white.com/2010/09/vintage-crate-carts.html Minst. Alle jenter skulle ha en drill.
ops2 Skrevet 1. juli 2015 #13 Skrevet 1. juli 2015 Slike duklodd har jeg laget: http://www.chezlarsson.com/myblog/2010/06/panduro-concrete-challenge.html 1
Karenina Skrevet 2. juli 2015 #14 Skrevet 2. juli 2015 Har kjøpt diverse bilderammer på bruktbutikken og spraymalt alle i samme farge. Ble ganske fint, om jeg kan si det selv Noe ala dette Nå høres jeg sikkert helt teit ut, men må jeg pusse ned rammene før jeg sprayer? For øvrig har jeg laget en "postkortvifte", ved å klippe ut en ring i papp, og lime på klesklyper. Skal få lagt inn bilder senere. Og så har jeg laget en tavle av sauenetting (brukte ca 80x80 cm) som henger på veggen, og der henger jeg lapper og beskjeder med små klesklyper
maipai Skrevet 2. juli 2015 #15 Skrevet 2. juli 2015 Nå høres jeg sikkert helt teit ut, men må jeg pusse ned rammene før jeg sprayer? Jeg pusset lett over dem med 180 sandpapir og tørket bort alt pussestøvet med fuktig klut
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #16 Skrevet 2. juli 2015 Decoupage :D har en sånn kjedelig tre-farga liten kommode. Dekorerte skuffene med servietter->decoupage lim over. Har også gjort dette med noen helt enkle pappbokser. Har også planer om å sy meg noen nye putetrekk:)Anonymous poster hash: 05a99...2f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå