Gå til innhold

Hvis du kunne reise tilbake i tid, og gjort noe om igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du ha gått tilbake til, og forandret på?

(Alt er "lov"). 

Jeg ville ha gått tilbake til Ungdomskolen og søkt annen linje på VGS. 

Jeg ville ha gått tilbake til 8. Klasse og IKKE startet med røyk og snus 

Jeg ville også ha gått tilbake til FØR jeg ble født. Og advart mamma om å pakke meg full av brus og fetmat før jeg fylte 1 år, og ødelagt matvanene mine som jeg nå sliter med og endre på. 

Anonymous poster hash: b3465...6b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Søkt meg inn på en annen studierettning etter VGS 

- Valgt vennene mine med omhu 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ha dratt tilbake til da jeg var fire og snubla i fillerya og slo istykker nesa. Så skulle jeg ha dratt tilbake til tenåra og gjort om på noen av DE valgene, som å begynne å røyke og være løs i strikken.

Etter det skulle jeg ha dratt tilbake til videregående og jobbet litt mer slik at jeg klarte å bestå, samtidig skulle jeg ha satt sperra på sparekontoen min opp noen år slik at jeg hadde hatt penger å kjøpe leilighet for da jeg flyttet til byen.

Ellers så skulle jeg ha unngått noen av de mannfolka jeg har rotet meg bort i i løpet av årene.

Anonymous poster hash: c7d89...bae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle gått tilbake til da jeg var 15-16 år, gjort noen smartere valg med skole/utdannelse

Jeg skulle gått tilbake å gitt mitt barn ny barndom, kanskje ting kunne vært noe annerledes om jeg hadde gjort noen smartere valg der også, med bosted og mann

Anonymous poster hash: 09f95...364
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle dratt tilbake til før jeg ble født, for å passe på at jeg ikke ble født.

Og ellers forandra på alle andre valg jeg noensinne har tatt.

Anonymous poster hash: a955e...fd2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville dratt tilbake til ungdomsskolen, og virkelig dratt til et par av de fjolsene jeg gikk rundt med. Gitt de så hardt en på trynet at de ikke forstod hva som skjedde.

Ellers så ville jeg ikke endret på så mye, for jeg har lært så mye av det. Jeg kunne fullført skolen og ikke funnet bestevenninnen min, jeg kunne latt være å si opp jobben for fem år siden, sluppet å gå arbeidsløs i flere måneder, men ikke hatt stillingen jeg har nå. Jeg kunne bedt barnevernet flytte meg vekk fra familien min når alt gikk til helvete, men ikke grodd på det og fått tidenes forhold med mamma så lenge hun levde.

Men et par av de på ungdomsskolen, hadde fortjent å få en på trynet. Samt en lærer som var jævlig nasty.

Anonymous poster hash: 019a0...964
AnonymBruker
Skrevet

kom på en til. 

dratt tilbake til ungdomskolen, og faktisk orket å søkt deltidsjobb!! Slik at jeg hadde hatt oppsparte penger nå. Og lagt av konfimasjonspengene mine, greit det var "bare" 10 000, men det ble brukt på dritt :( 

ts

Anonymous poster hash: b3465...6b6
AnonymBruker
Skrevet

Skolevalg

Gitt klar beskjed til mannen om at utroskap = over

Og faktisk gått hvis han alikevel hadde vært det.

Anonymous poster hash: 7cf10...c30

AnonymBruker
Skrevet

Skolevalg

Gitt klar beskjed til mannen om at utroskap = over

Og faktisk gått hvis han alikevel hadde vært det.

Og ikke begynt å røyke

AnonymBruker
Skrevet

Spilt mer selvsikker på ungdomsskolen.

Anonymous poster hash: 0464b...74f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått tilbake til begynnelsen av 6. klasse, med å vite hva jeg vet nå. Kanskje reputasjonen min ikke hadde vært så ødelagt da.

Anonymous poster hash: 7fb79...9f0
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville flyttet til Oslo og begynt å studere når jeg kom inn på drømmestudiet,

i stedet for det jeg valgte å studere. Så hadde jeg hatt den jobben jeg alltid mente

jeg skulle hatt nå. Alt fordi jeg var litt skolelei og syntes 6 år hørtes mye ut.

6 år er jo egentlig ingenting i det store perspektivet.

Jeg ville aldri begynt å røyke som 15 åring.

Vært flinkere til å spare penger i stedet for å bare bruke opp alt hele tiden.

Anonymous poster hash: 732ad...e54
Skrevet

Jeg angrer ikke på noe, men jeg ville tatt flere sjanser og gjort det bedre på skolen. Det blir for dumt å være et geni som holdt på å stryke. Ren latskap.

Skrevet

Ikke slått opp med kjæresten jeg hadde som 18 åring.

Skrevet

Byttet studie litt tidligere.

Ikke 'solgt melka før kua' - evig samboerskap er ikke mitt ønske...

Studert mer, og fått bedre karakterer...

Planlagt bedre økonomisk og reist mer i studietiden.

Trent mer i ungdomstiden, det er vanskelig å begynne når vanene er så satt...

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg kunne gå tilbake i tid ville jeg gå tilbake til vidergående da jeg gikk igjennom søknadsprosessen til utveksling i USA. Jeg ville skrevet at jeg var ateist, ikke ville gå i kirken og homofil! 

Da hadde sikkert ikke EF plasserte meg i kristenfamilien fra helvete som bodde i ingenmannsland som ødelagte hele opplevelsen for meg. Etter å ha sagt at jeg ikke ville dra i kirken ble jeg truet med å bli kastet ut av huset, det var veldig skummelt og sårende. Reiste hjem tidlig og jeg blir trist hver gang andre sier det var det beste året i livet deres, fordi det var det jeg ville også.

Hadde jeg fylt ut papirene mine annerledes hadde jeg kanskje fått bo hos noen som var snille på en plass der man hadde toleranse for alle typer mennesker. :(Jeg angrer bittert på at jeg ikke gjorde det.

Anonymous poster hash: cc133...772
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort mye rart her i livet, men det eneste jeg faktisk ville ha gjort anderledes er om jeg kunne gått tilbake til jeg var ca 20 år og tok opp kreditt. Da hadde jeg slått meg selv i fjeset om ALDRi tatt noe kreditt i det hele tatt. 

Anonymous poster hash: 04258...804
Skrevet

Gått tilbake til rett før jeg begynte på ungdomskolen, så jeg kunne ha fått ny sjans på ungdomskolen.

Å valgt en annen linje på videregående hadde også vært noe da jeg har kasta bort 2 år på feil utdanning der det ikke finnes jobber.

Skrevet

Jeg ville klint med min første store forelskelse (turte ikke selv om vi var sammen). :)

Men det viktigste er at jeg skulle gått fra han jeg var sammen med fra 17-23 tre år før jeg gjorde.

Skulle gjerne ha gått på folkehøyskole.

Ellers angrer jeg ikke på noe stort.

Skrevet

hadde gått tilbake til 4 års alderen og ikke klatret opp på hemsen og falt ned 2 meter i en vedhaug og skadet meg

Jeg ville gått tilbake til ungdomsskolen og ikke begynt å røyke

jeg ville gått tilbake til før jeg fikk barn og ikke flyttet fra byen. 

og så ville jeg gått tilbake på alle de idiotiske valgene jeg tok med valg av menn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...