Gå til innhold

Har eg en sjanse på henne?

Anbefalte innlegg

Gjest Sportyy
Skrevet (endret)

16 år gammel gutt og 23 år gammel jente? Vi har hatt sex.

Endret av Sportyy
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette var litt ekkelt. Hun er for gammel. Men for all del. Er umulig for oss å vite va hun er interessert i. Hun kan ihvertfall ikke være helt oppegående.

Anonymous poster hash: 8935c...4c0

• Liker 1
Gjest Sportyy
Skrevet

Hun så oppegående ut. Hun virket som ei kjekk og vennlig jente.Alle jenter liker vel ikke eldre gutter,

AnonymBruker
Skrevet

Kjære ts, 

ikke hør på det første svaret. Man kan falle for folk i med aldersforskjeller, og 7 års forskjell er ingenting når man blir voksen. Det finnes og mange damer som liker yngre gutter/menn.

Bruk tid på å bli kjent med henne, så vil du etterhvert se om hun har følelser for deg.

Du kan evt og si det til henne hvis du føler det er rett. Vet om flere jenter som er jomfru når de er 23, så ikke alltid alderen betyr at man har mye mer erfaring enn en på 16. Alder er veldig individuelt på folk.

Lytt til hjertet og magefølelsen din:)

Anonymous poster hash: e37bb...edf
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette var litt ekkelt. Hun er for gammel. Men for all del. Er umulig for oss å vite va hun er interessert i. Hun kan ihvertfall ikke være helt oppegående.

Å bruke ord som ekkelt, om ei som er 7 år eldre, er lite oppegående.

Det kan oppstå følelser selv om man har aldersforskjeller, men det har vel du ikke evne til å forstå.

• Liker 3
Gjest Sportyy
Skrevet

Takker for svar. Kanskje eg skal si det til henne og si jeg vil bli mer kjent med henne. Bare jeg ikke feiger ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å bruke ord som ekkelt, om ei som er 7 år eldre, er lite oppegående. Det kan oppstå følelser selv om man har aldersforskjeller, men det har vel du ikke evne til å forstå. Anonymous poster hash: e37bb...edf

Om gutten er seksten er han akkurat ferdig med ungdomsskolen. Det er ekkelt at en voksen kvinne har interesse av å være sammen med en gutt. Han er enda et barn.

AnonymBruker
Skrevet

Om gutten er seksten er han akkurat ferdig med ungdomsskolen. Det er ekkelt at en voksen kvinne har interesse av å være sammen med en gutt. Han er enda et barn.

Jeg var jomfru da jeg var 23, og så minst tolv år yngre ut ( gjør jeg fortsatt ). Det er ingen fasit på dette med følelser. Synes ikke det trenger å være ekkelt, da man er så forskjellige når det kommer til alder. Jeg var ingen voksen kvinne da jeg var 23. Dessuten er det ts som viser spesielt interesse, hun har ikke lagt seg etter han.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var jomfru da jeg var 23, og så minst tolv år yngre ut ( gjør jeg fortsatt ). Det er ingen fasit på dette med følelser. Synes ikke det trenger å være ekkelt, da man er så forskjellige når det kommer til alder. Jeg var ingen voksen kvinne da jeg var 23. Dessuten er det ts som viser spesielt interesse, hun har ikke lagt seg etter han. Anonymous poster hash: e37bb...edf

Du er voksen når du er 23, og du bør holdedeg borte fra barn.

AnonymBruker
Skrevet

jeg er nesten litt i samme situasjon som ts, bare at jeg er en mann på 23 som er interessert i ei på 16. vi har ligget sammen to ganger og det virker som hun er veldig interessert i meg også.

Anonymous poster hash: b1712...80b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var jomfru da jeg var 23, og så minst tolv år yngre ut ( gjør jeg fortsatt ). Det er ingen fasit på dette med følelser. Synes ikke det trenger å være ekkelt, da man er så forskjellige når det kommer til alder. Jeg var ingen voksen kvinne da jeg var 23. Dessuten er det ts som viser spesielt interesse, hun har ikke lagt seg etter han.

Så du så ut som en 11-åring eller yngre da du var 23? Akkurat...

Med mindre du er psykisk utviklingshemmet er du voksen når du er 23, og bør vite bedre enn å holde på med barn. Det er noe som ikke er helt riktig i topplokket når man i 20-årene går etter noen i midten av tenårene, uansett kjønn.

Anonymous poster hash: 36a2b...6fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ts vært en 23-åring mann som lå med en 16-årig jente hadde kommentarene haglet inn. Ja, han er over seksuell lavalder, men han er fortsatt et barn. Hun burde vite bedre, og holde seg unna. En 23åring og en 16åring er på to helt forskjellige planeter når det gjelder modenhet og hvor man er i livet.

Anonymous poster hash: af205...904
Gjest Sportyy
Skrevet

Hvorfor er det så galt med litt aldersforskjell når begge er over den seksuelle lavalder? Jeg er ikke et lite barn, så hun er ingen pedofil akkurat. Jeg er tenåring og hun er akkurat ferdig med tenåra. Begynnelsen på 20 åra. Hun er 23 år ikke 43. Det er ingenting som feiler henne, hun har mange venner, og spiller fotball hun også. Ei veldig aktiv jente. Eg fortalte til henne på Onsdag om følelsene mine for henne. Hun har følelser igjen og det gjorde meg overlykkelig. Det går vel an å se hvordan det går? Jeg klarer ikke å glemme henne og bare finne andre på min alder. Så enkelt er det ikke. Hun kysser meg og viser meg kjærlighet så eg tar sjansen :) Foreldrene mine må godta det. 

• Liker 2
Gjest Sportyy
Skrevet

Kjære ts, 

ikke hør på det første svaret. Man kan falle for folk i med aldersforskjeller, og 7 års forskjell er ingenting når man blir voksen. Det finnes og mange damer som liker yngre gutter/menn.

Bruk tid på å bli kjent med henne, så vil du etterhvert se om hun har følelser for deg.

Du kan evt og si det til henne hvis du føler det er rett. Vet om flere jenter som er jomfru når de er 23, så ikke alltid alderen betyr at man har mye mer erfaring enn en på 16. Alder er veldig individuelt på folk.

Lytt til hjertet og magefølelsen din:)

Tusen takk. Ja jeg lyttet til hjerte og magefølelsen :)

• Liker 1
Skrevet

Nei,beklaer, men jeg tror ikke at du har noen seriøs sjanse på henne. En jente på 23 ville aldri vise seg offentlig med en som bare er 16 år og ikke engang myndig.

Når du er 25 og hun 32 derimot, da kunne det gått an. Aldersforskjeller jevner seg ut med årene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei,beklaer, men jeg tror ikke at du har noen seriøs sjanse på henne. En jente på 23 ville aldri vise seg offentlig med en som bare er 16 år og ikke engang myndig.

Når du er 25 og hun 32 derimot, da kunne det gått an. Aldersforskjeller jevner seg ut med årene.

Hvordan kan DU med DIN bakgrunn si hva som er rett for andre?

Har du ennå ikke opplved at folk er veldig forskjellige når det kommer til alder? Ei jente kan være 23 år og jomfru som nevt, mens ei anna kan ha hatt mange partnere siden hun var 14. Samme med menn.

Jeg blir alltid like forundret over at det finnes så bombastiske meninger fra ukjente hvordan andre bør leve.

Det er ingen fasit på dette med alder, da vi er og lever så forskjellige liv. Når skal du og andre skjnner det?

Bare fortsett å gå inn i båsen din du, og gjerne bli der! Vi andre med åpnere sinn liker ikke å være stuck i en bås.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...