AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Hadde en selger på døra forleden kveld som kom fra et vaktselskap.Han ønsket å sjekke sikringsskap og røykvarslere i forbindelse med en kampanje om ulmebrann. Jeg sa tvert nei til å slippe ham inn,og han så nesten sjokkert ut.Slipper dere inn dørselgere hjemme? han så forøvrig veldig ordentlig ut, var norsk og hadde papirer fra selskapet med seg. Anonymous poster hash: 89db3...6d0
Gjest Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Nei. Åpner sjeldent døra hvis jeg ser gjennom kikkehullet at det er noen jeg ikke kjenner.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Nei, på en normal dag åpner jeg å hører hva de vil og takker høflig nei, på andre dager så åpner jeg ikke døra om jeg ser et fremmende menneske utenfor. Anonymous poster hash: bd58c...474
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Nei, på en normal dag åpner jeg å hører hva de vil og takker høflig nei, på andre dager så åpner jeg ikke døra om jeg ser et fremmende menneske utenfor. Anonymous poster hash: bd58c...474 Har ikke mulighet til å se hvem som står utenfor,hadde jeg gjort det så hadde jeg ikke åpnet Anonymous poster hash: 89db3...6d0
LillaFrosk Skrevet 29. juni 2015 #6 Skrevet 29. juni 2015 ... Er det vanlig at de skal inn i husene til folk også? Hadde jeg aldri akseptert.. De kan til nød få stå på trappen, men nærmere inn kommer de ikke..
Gjest Evans Skrevet 29. juni 2015 #7 Skrevet 29. juni 2015 (endret) Har aldri opplevd dørselgere her jeg bor nå. Hadde det ringt på noen hadde de ikke fått kommet inn. Syns det er merkelig at det skal være god markedsføring og banke på døra til fremmede folk. Jeg tenker at de fleste vil se på det som mas/ubehagelig/påtrengende. Endret 29. juni 2015 av Evans
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #8 Skrevet 30. juni 2015 åpner ikke døren for fremmed folk. Anonymous poster hash: eac54...84c 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #9 Skrevet 30. juni 2015 Hva slags vaktselskap? Anonymous poster hash: b2abf...f6b
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #10 Skrevet 30. juni 2015 Hadde en selger på døra forleden kveld som kom fra et vaktselskap.Han ønsket å sjekke sikringsskap og røykvarslere i forbindelse med en kampanje om ulmebrann. Jeg sa tvert nei til å slippe ham inn,og han så nesten sjokkert ut.Slipper dere inn dørselgere hjemme? han så forøvrig veldig ordentlig ut, var norsk og hadde papirer fra selskapet med seg.Anonymous poster hash: 89db3...6d0 Sjekke sikringsskap? Det må vel elektriker tilAnonymous poster hash: 41de8...cd1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #11 Skrevet 30. juni 2015 Hadde en selger på døra forleden kveld som kom fra et vaktselskap.Han ønsket å sjekke sikringsskap og røykvarslere i forbindelse med en kampanje om ulmebrann. Jeg sa tvert nei til å slippe ham inn,og han så nesten sjokkert ut.Slipper dere inn dørselgere hjemme? han så forøvrig veldig ordentlig ut, var norsk og hadde papirer fra selskapet med seg.Anonymous poster hash: 89db3...6d0 Sjekke sikringsskap? Det må vel elektriker tilAnonymous poster hash: 41de8...cd1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #12 Skrevet 30. juni 2015 Hadde en selger på døra forleden kveld som kom fra et vaktselskap.Han ønsket å sjekke sikringsskap og røykvarslere i forbindelse med en kampanje om ulmebrann. Jeg sa tvert nei til å slippe ham inn,og han så nesten sjokkert ut.Slipper dere inn dørselgere hjemme? han så forøvrig veldig ordentlig ut, var norsk og hadde papirer fra selskapet med seg.Anonymous poster hash: 89db3...6d0 Sjekke sikringsskap? Det må vel elektriker tilAnonymous poster hash: 41de8...cd1
Gjest Vireo Skrevet 1. juli 2015 #14 Skrevet 1. juli 2015 Nei men var en dørselger hos min mor som inviterte seg selv inn, de er så forbanna irriterende og slue.
Anciol Skrevet 1. juli 2015 #16 Skrevet 1. juli 2015 nei ! har alltid døren låst og gjemmer meg ! Har traumer fra en gang jeg satt i singlet og truse og gamet, da en villt femmed dørselger stod i stuen, hylte og ropte på Eliza ( min trofaste vakthund som levde fra 1994-2003) og hunden kom heldigvis og jaget fyren på deør!
Kragebein Skrevet 1. juli 2015 #17 Skrevet 1. juli 2015 Har aldri opplevd dørselgere, men åpner ikke døren for fremmede om ikke jeg venter besøk.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #18 Skrevet 1. juli 2015 Hva slags vaktselskap? Anonymous poster hash: b2abf...f6b Verisure Anonymous poster hash: 89db3...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå