Gå til innhold

Slipper du inn dørselgere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en selger på døra forleden kveld som kom fra et vaktselskap.Han ønsket å sjekke sikringsskap og røykvarslere i forbindelse med en kampanje om ulmebrann. Jeg sa tvert nei til å slippe ham inn,og han så nesten sjokkert ut.Slipper dere inn dørselgere hjemme?

han så forøvrig veldig ordentlig ut, var norsk og hadde papirer fra selskapet med seg.

Anonymous poster hash: 89db3...6d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Åpner sjeldent døra hvis jeg ser gjennom kikkehullet at det er noen jeg ikke kjenner.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, på en normal dag åpner jeg å hører hva de vil og takker høflig nei, på andre dager så åpner jeg ikke døra om jeg ser et fremmende menneske utenfor.

Anonymous poster hash: bd58c...474
AnonymBruker
Skrevet

Nei, på en normal dag åpner jeg å hører hva de vil og takker høflig nei, på andre dager så åpner jeg ikke døra om jeg ser et fremmende menneske utenfor.

Anonymous poster hash: bd58c...474

Har ikke mulighet til å se hvem som står utenfor,hadde jeg gjort det så hadde jeg ikke åpnet :icon_lol:

Skrevet

... Er det vanlig at de skal inn i husene til folk også? Hadde jeg aldri akseptert.. De kan til nød få stå på trappen, men nærmere inn kommer de ikke..

Gjest Evans
Skrevet (endret)

Har aldri opplevd dørselgere her jeg bor nå. Hadde det ringt på noen hadde de ikke fått kommet inn. Syns det er merkelig at det skal være god markedsføring og banke på døra til fremmede folk. Jeg tenker at de fleste vil se på det som mas/ubehagelig/påtrengende.

Endret av Evans
AnonymBruker
Skrevet

åpner ikke døren for fremmed folk. 

Anonymous poster hash: eac54...84c
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags vaktselskap?

Anonymous poster hash: b2abf...f6b
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en selger på døra forleden kveld som kom fra et vaktselskap.Han ønsket å sjekke sikringsskap og røykvarslere i forbindelse med en kampanje om ulmebrann. Jeg sa tvert nei til å slippe ham inn,og han så nesten sjokkert ut.Slipper dere inn dørselgere hjemme?

han så forøvrig veldig ordentlig ut, var norsk og hadde papirer fra selskapet med seg.

Sjekke sikringsskap? Det må vel elektriker til

Anonymous poster hash: 41de8...cd1

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Gjest Vireo
Skrevet

Nei men var en dørselger hos min mor som inviterte seg selv inn, de er så forbanna irriterende og slue.

Skrevet

Nei. Jeg har dør.

• Liker 1
Skrevet

nei ! har alltid døren låst og gjemmer meg ! Har traumer fra en gang jeg satt i singlet og truse og gamet, da en villt femmed dørselger stod i stuen, hylte og ropte på Eliza ( min trofaste vakthund som levde fra 1994-2003) og hunden kom heldigvis og jaget fyren på deør!

Skrevet

Har aldri opplevd dørselgere, men åpner ikke døren for fremmede om ikke jeg venter besøk.

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags vaktselskap?

Anonymous poster hash: b2abf...f6b

Verisure

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...