Chrizzy Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Hallo Jeg har pusset opp i en leilighet. Bestemte meg for å beholde vinduene som var der, fikk en snekkervenn av meg til å fore og liste rundt tre vinduer. Fikk regningen nylig, over 16 000 kr, jeg synes dette var utrolig dyrt, ikke vet jeg engang om dette blir registrert noen plass eller om pengene går svart rett ned i lommen hans.. Noen som vet hva som er normal pris? Jeg sendte han et svar der jeg ba han spesifisere regningen, ikke fått svar på det.
Maximillian Cohen Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Jo, det var en helt syk pris med mindre det var snakk om noe mer enn helt ordinære vinduer. Han må jo ha brukt flere dager for å kunne ta en slik pris. 1
Chrizzy Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2015 Legger ved et bilde. Ordinære vinduer. Jeg skjønner overhode ikke at han kan ta en sånn pris. Har jo brukt håndtverkere til å gjøre andre ting her i leiligheten, dette rimer liksom ikke. Og det at jeg ikke engang vet om dette er noe han gjør svart, å sende en regning er ikke vanskelig akkurat. Sendt fra han selv, skrevet ut hjemme ser jeg. Han har vært her noen få ettermiddager, hatt sin datter med seg, spist middag her, skravlet masse, drukket kaffe.. Satt faktisk store deler av tiden han var her og. Skal bli spennende å se hva det står på spesifiseringen jeg ba om. Jeg skal betale han, men selv om jeg er alene og ikke har satt meg inn i sånt her, men jeg vil jo ikke bli lurt eller flådd heller. Jeg er skikkelig skuffet kjenner jeg.
Chrizzy Skrevet 30. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2015 Snakket med en byggemester i dag. Han sa det kunne komme opp i ca 1200 pr vindu om det va litt skjevhet og sånt. Det var med materiale.. Jeg kan bare ikke tro at den her mannen mener jeg skal betale 16000..
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #5 Skrevet 30. juni 2015 Vi skal nå betale 23 000,- for skifte av 3 vinduer, inkludert foring, listing og selve vinduene. Han må ha listet sabla mange vinduer til den prisen... Anonymous poster hash: 32828...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå