AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Ble singel for en mnd siden. Kun familie som vet. De på jobben eller venner har jeg ikke hatt ork til å informere. Sommeren var planlagt, og jeg gledet meg SÅ! Men nå...hva gjør jeg? Alle på jobben gleder seg til ferie, feriere med sine kjære menn...har mest lyst å gjemme meg på do og gråte...men jeg smiler og spiller med... Venner sender info om hva de skal gjøre, og jeg gråter bak skjermen og spiller med. Jeg vil ikke at det skal være slutt, ikke pga ferien, men fordi jeg elsker ham. Men han startet med dating med en gang, så han var ferdig med forholdet psykisk lenge før meg... Jeg orker ikke å være sosial, orker ikke å spise, orker ikke å ta meg selv i ørene og gjøre noe fornuftig. Jeg prøver å date, men hjertet mitt er et annet sted. Jeg har møtt min tidligere x for sex et par ganger i håp om å få "en endelig slutt" med mannen jeg elsker. Jeg får fri for kjipe tanker noen timer, men når jeg kommer hjem, så kommer savnet for fullt. Ja, min x og jeg bruker hverandre, men det er ingen løsning. Om to uker starter ferien, og jeg ser med gru frem til det. Alle har planer, utenom meg, blir fire lange uker i en godstol i hagen, reise på tur gjør jeg ikke. Hva gjør andre nysingle?Anonymous poster hash: 30607...803
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Jeg har bestilt meg tur til Roma! Helt alene, og jeg gleder meg så innmari Aldri i livet om singeltilværelsen skal hindre meg i å gjøre morsomme ting. Anonymous poster hash: 65008...5e9 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Jeg har bestilt meg tur til Roma! Helt alene, og jeg gleder meg så innmari Aldri i livet om singeltilværelsen skal hindre meg i å gjøre morsomme ting. Anonymous poster hash: 65008...5e9 En dag er jeg klar for det også. Men i år blir det kun meg og et lass med tre-litere rødvin....Anonymous poster hash: 30607...803
dillyduzit Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Uff, dette høres ikke noe godt ut. Kjøp deg noe vin, litt is og finn en film (eventuelt en feel-good serie) og tenk kun på deg selv, før du eventuelt bestiller en tur til det store utland med gode shopping muligheter og prøver å kose deg. Håper du kommer deg igjennom dette, husk at det blir bedre med tiden kjære deg.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Høres veldig ut som min sommer i fjor. Det vil si, enda noen dager igjen til det er nøyaktig et år siden. Uansett, jeg druknet meg selv i arbeid. Jobbet så mye jeg bare kunne, men ble tvunget til å ta to uker fri. I den perioden lå jeg kun hjemme. Gikk mange dager uten at jeg gjorde noe annet enn å gå på do. Poenget mitt med historien er at du ikke bør la det at du er singel stoppe deg! Anonymous poster hash: b3823...6e3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #6 Skrevet 29. juni 2015 Ikke hopp inn i noe hvis ikke hodet er med. Bruk tida til å sørge , få det ut, for det vil uansett ligge i underbevisstheten, og folk som krampaktig skal ha det gøy som nylig single, vil ikke ha det gøy tror jeg. Ta vare på deg selv. Spis sunt og godt, tren, gjør gode ting for deg selv. Ikke drikk for mye alkohol etc. P.S : Når du nevnte du har sex med eksen, er det han, eller en tidligere eks? Skjønte ikke helt... Og vil du tilbake til denne mannen? Gjorde han det slutt? Hvorfor ble det slutt? Var han mannen i ditt liv? Synes det høres noe desperat ut hvis han nå dater så kjapt etterpå..Folk som ikke klarer å være alene, er et dårlig tegn... Anonymous poster hash: 3e009...0dc
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #7 Skrevet 29. juni 2015 Ikke hopp inn i noe hvis ikke hodet er med. Bruk tida til å sørge , få det ut, for det vil uansett ligge i underbevisstheten, og folk som krampaktig skal ha det gøy som nylig single, vil ikke ha det gøy tror jeg. Ta vare på deg selv. Spis sunt og godt, tren, gjør gode ting for deg selv. Ikke drikk for mye alkohol etc. P.S : Når du nevnte du har sex med eksen, er det han, eller en tidligere eks? Skjønte ikke helt... Og vil du tilbake til denne mannen? Gjorde han det slutt? Hvorfor ble det slutt? Var han mannen i ditt liv? Synes det høres noe desperat ut hvis han nå dater så kjapt etterpå..Folk som ikke klarer å være alene, er et dårlig tegn... Anonymous poster hash: 3e009...0dc Jeg skal prøve å bruke sommeren på en sunn måte, de verste krampetrekningene er over, men av og til får jeg en kjip dag, slik som i dag. Det er min forrige x der igjen som jeg har sex med, han trenger selskap og sex, jeg trenger noen å bruke tiden min på, få ut litt energi...men han er klar på at det kun er sex han vil ha, og det er greit for meg. Grunnen til at det ble slutt er fordi jeg visst lagde for mye drama. Men jeg stolte på ham og trodde det var en viss takhøyde. Men klart, han hadde nettopp kommet seg etter en kjip skilsmisse, så frustrasjon fra meg på visse ting var det samme som drama hos ham. Jeg sa til ham en gang at det verste du kan gjøre mot noen er å ignorere dem. Så det gjorde han. Og jeg ble frustrert og slang ut meldinger, masse mld. Jo mer han ignorerte, jo mer klikket jeg og sørget for mer drama. og han vet at jeg vet, at han surfer etter nytt forhold på nett, og at det knuser meg...så så mye hater han meg.Anonymous poster hash: 30607...803
Teethgrinding Skrevet 29. juni 2015 #8 Skrevet 29. juni 2015 Hvis jeg var deg hadde jeg laget en fire uker lang treningsleir for meg selv med fjellturer, løping, svømming, klatring, vektløfting og sinnsyke mengder kvalitetsfilm. Herreguuuud det hadde jo vært episk. Poenget er at du nå har tid til å virkelig dyrke dine interesser. Du har vel ting du alltid har villet gjøre? Hvorfor ikke nå?
Christiania_Oslo Skrevet 30. juni 2015 #9 Skrevet 30. juni 2015 Gå masse turer i naturen, hjelper mot alt.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #10 Skrevet 30. juni 2015 Jeg skal prøve å bruke sommeren på en sunn måte, de verste krampetrekningene er over, men av og til får jeg en kjip dag, slik som i dag. Det er min forrige x der igjen som jeg har sex med, han trenger selskap og sex, jeg trenger noen å bruke tiden min på, få ut litt energi...men han er klar på at det kun er sex han vil ha, og det er greit for meg. Grunnen til at det ble slutt er fordi jeg visst lagde for mye drama. Men jeg stolte på ham og trodde det var en viss takhøyde. Men klart, han hadde nettopp kommet seg etter en kjip skilsmisse, så frustrasjon fra meg på visse ting var det samme som drama hos ham. Jeg sa til ham en gang at det verste du kan gjøre mot noen er å ignorere dem. Så det gjorde han. Og jeg ble frustrert og slang ut meldinger, masse mld. Jo mer han ignorerte, jo mer klikket jeg og sørget for mer drama. og han vet at jeg vet, at han surfer etter nytt forhold på nett, og at det knuser meg...så så mye hater han meg.Anonymous poster hash: 30607...803 Skjønner. Har hatt det sånn selv med en, at når vi f.eks krangler, trekker han seg bare unna, som igjen irriterer meg, og får meg til å sende mange mld, gjerne sinte! Det har vært mye av/på, men han kommer alltid tilbake...Men det er komplisert. Jeg synes uansett en mann som har sterke nok følleser bør tåle litt drama. Jeg skjønte ikke helt hvorfor det ble slutt mellom dere, kan jo ikke være bare pga at du en gang sendte mange mld? Føler du at du var en rebound? At han ikke var helt ferdig med ekskona? Ellers skjønner jeg ikke at du klarer å ligge med din tidligere eks, ja egentlig noen andre enn han du har følelser for, spesielt siden det er så ferskt, men folk er forskjellige og jeg respekterer det. Men kanskje det og kan gjøre det sårere? Siden han bare vil ha sex, du og, men du er skjør pga kjærlighetssorg, og er da intim med en du har vært sammen med tidligere? Blir du ikke følelsesmessig forvirret? Mener ikke å dømme deg, prøver bare å forstå. Men jeg tror kanskje det beste er at du er for deg selv en periode uten en mann, for å være helt ærlig. Kan det bli deg og denne eksen du har sex med igjen? Eller kan det bli deg og han siste igjen? Hvis du ønsker det sistnevnte, er det ikke akkurat lurt at du ligger med han første eksen? Vet forresten han siste at du ligger med en tidligere eks? Du skriver at du reagerer på at han er på datingnettsteder, men du har jo sex med en annen! Det må jo være ennå mer sårende. Anonymous poster hash: 3e009...0dc
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #11 Skrevet 30. juni 2015 Jeg vet at min siste eks aldri kommer tilbake, han er steil sånn. Og følelsene hans var nok ikke så sterke som han ga uttrykk for. Så det at han er ute på dater'n sier at han virkelig er klar for noe nytt. Og vi som hadde det så bra, på alle plan. Men å stryke en mann med hårene, passe på at man ikke tar opp ubehagelige spm, det går ikke i lengden. Han vet ikke at jeg har sex med en annen eks. Og hadde han visst hadde han ikke brydd seg. Min forrige eks kuttet også kontakten helt, pga kjipt brudd samt at han skyldte meg litt penger. Han som holdt på bak min rygg, chatting, men jeg kommer neppe til å stole på ham igjen. Men her og nå trenger vi hverandre litt. Men noe langvarig forhold blir det ikke. Men å bruke sommeren til noe fornuftig kan bli bra. Ta frem joggeskoene, kjøpe meg den sykkelen jeg har snakket om i flere år, slutte med siggen, spise sunnere. Jeg har gått ned noen kilo i den kjipe prosessen jeg har vært i, og fortsatt er, og jeg ser at de kiloene vil jeg ikke ha tilbake Anonymous poster hash: 30607...803
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå