Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Tar noen fag fra revisjonsstudiet i tillegg til studiet jeg går på, og håper dermed etterhvert å få revisor-tittelen.

I noen av fagene kreves det jo at man skal ha karakteren 3,00 eller bedre, og det jeg lurer på er hva som skjer dersom jeg ikke klarer dette på tre forsøk?

I et av fagene har jeg nemlig ikke ennå klart å få bedre enn 3,00 (har tatt prøven to ganger). Har ikke strøket, men er altså ikke innenfor kravet til å kunne bli registrert revisor. (Har fått 3,3 og 3,4).

Er den neste prøven jeg tar min aller siste mulighet for å kunne bli registrert revisor?

Dersom det er det så kommer jeg iallefall ikke til å stå - kommer til å være litt for nervepirrende :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Der jeg går har vi fire forsøk! Ellers synes jeg å huske fra da min bror studerte at det var tre forsøk på hvert lærested.

Skrevet

Lurte bare på hvilket fag du plages med? Selv er jeg akkurat ferdig med regnskapsførerutdanninga, men skal videreutdanne meg til revisor til høsten.

Gjest Anonymous
Skrevet

Faget er Rettslære 6 vkt.

Hadde nok ikke vært noe problem dersom jeg hadde fulgt forelesningene, men forelesningene har gått likt med forelesninger i min hovedutdanning, så derfor har jeg kun lest alene.

Skal følge forelesningene denne høsten dersom det klaffer, men problemet mitt er at dersom dette er min aller siste sjanse så er jeg redd nervene vil ta overhånd :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...