AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Hei. Jeg har dummet meg ut. Jeg bestilte nytt fôr til bikkja, regnet ut hvor mye han hadde igjen fra før av, og fant ut at det skulle holde ut dagen i dag. Fôrleveransen skulle egentlig komme på fredag, men den har ennå ikke kommet, så nå må jeg finne på noe lurt. Hva kan jeg gi han frem til klokken 1500 i morgen? Han trenger hvertfall kveldsmat og frokost. Bor langt unna nærmeste butikk, og har ikke lappen så jeg kommer meg ikke dit før det er stengt. Jeg har ris, grønnsaker, litt frukt, en laksefilet, og kanskje noe kjøttdeig, men saken er at han har litt ømfintlig mage, så jeg er litt redd for at han skal bli dårlig. Noen som har forslag til noe jeg kan lage til han? Anonymous poster hash: 86fc1...eab
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Ris er kjempe fint. Lettfordøyelig og fint for følsomme mager Anonymous poster hash: 818e9...4b3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Ris er kjempe fint. Lettfordøyelig og fint for følsomme mager Anonymous poster hash: 818e9...4b3 Men er det ikke litt lite mat i det? Holder han seg mett til i morgen tidlig da? Anonymous poster hash: 86fc1...eab
Tabris Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Jeg ville gitt laksefileten hvis han tåler det.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Men er det ikke litt lite mat i det? Holder han seg mett til i morgen tidlig da? Anonymous poster hash: 86fc1...eab Ris inneholder masse kalorier, og bør fint rekke en dag. Søk opp på nettet hvor mye du bør gi Anonymous poster hash: 818e9...4b3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #6 Skrevet 30. juni 2015 Takk for svar. Jeg ga han både ris og laks, med litt eplebiter i. Han virket storfornøyd med maten, og stod og slikket matskåla i en halvtime etterpå Han har ikke blitt noe dårlig i magen heller, så det er fint. Anonymous poster hash: 86fc1...eab 2
Million Skrevet 30. juni 2015 #7 Skrevet 30. juni 2015 Av de ingrediensene du nevner at du har, ville jeg brukt laks og noe kokt ris til hunden. Det er det mest skånsomme for en hundemage. Iallefall tåler mine to hunder både ris og fisk (laks) veldig godt, og fiskepudding. De blir ellers veldig lett løse i magen av alt mulig, men dette tåler de.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #8 Skrevet 1. juli 2015 Laks og ris er fint. Men hvis det er heeelt krise tåler hunden å faste et døgn også. Anonymous poster hash: 89aea...7d0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #9 Skrevet 2. juli 2015 Ris, laks og grønnsaker = super middag :-) Anonymous poster hash: 555a6...d6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå