Gå til innhold

Praksisplass, ferie og AAP

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har vært i tiltak under aap, søkt om ferie og fått beholde pengene i ferien?

Jeg er i praksis, går på aap og skal søke om ett par ukers ferie i august slik at jeg kan kose meg litt sammen med min datter i sommer. Har ikke planlagt noen utenlandstur, blir nok bare å farte litt i nærområdet. 

Jeg har ikke hatt noe ferie de siste to årene, og føler at nå er det på tide. 

Jeg er bare redd for at jeg ikke skal få utbetalt noe som helst hvis jeg tar ferie siden jeg er i tiltak. Finnes det håp?

Anonymous poster hash: 1475a...563
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har vært i tiltak under aap, søkt om ferie og fått beholde pengene i ferien?

Jeg er i praksis, går på aap og skal søke om ett par ukers ferie i august slik at jeg kan kose meg litt sammen med min datter i sommer. Har ikke planlagt noen utenlandstur, blir nok bare å farte litt i nærområdet. 

Jeg har ikke hatt noe ferie de siste to årene, og føler at nå er det på tide. 

Jeg er bare redd for at jeg ikke skal få utbetalt noe som helst hvis jeg tar ferie siden jeg er i tiltak. Finnes det håp?

Anonymous poster hash: 1475a...563

Har du ferie så får du ikke betalt nei.Er det samme som når man er i jobb.Fri = ingen penger.

Anonymous poster hash: 7344e...c55

AnonymBruker
Skrevet

har fått innvilget ferie på aap, siden det ikke kræsjet med behandlingsplan og opplegg ellers.

Anonymous poster hash: e4bbd...5fd
AnonymBruker
Skrevet

har fått innvilget ferie på aap, siden det ikke kræsjet med behandlingsplan og opplegg ellers.

Anonymous poster hash: e4bbd...5fd

Det er noe annet en ts som har tenkt å ta feire mens hun er i tiltak.Altså arbeidsplass. Hadde hun jobbet et sted som varsstengt 2 uker midt på sommeren hadde det vært noe annet.

Anonymous poster hash: 7344e...c55

• Liker 1
Skrevet

Vet at det er enklere å få innvilget ferie om det ikke kræsjer med behandling og andre tiltak. Det jeg lurer på er om det finnes noen der ute som har søkt og fått innvilget dette når de har vært i tiltak :)

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med saksbehandleren din. Jeg har fått ferie fra tiltak og samtidig fått behlde aap. Jeg måtte sende inn en søknad via nett og fikk svar av saksbehandleren etter få dager om at alt var i orden.

Anonymous poster hash: 6180b...337

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...