Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #1 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har et slags hvitt belegg "inni" kjønnsleppene. Vanskelig å forklare. Det går vekk når jeg dusjer, men er tilbake neste dag. Er dette normalt eller vet noen hva det kan være? Har hatt det så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #2 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har et slags hvitt belegg "inni" kjønnsleppene. Vanskelig å forklare. Det går vekk når jeg dusjer, men er tilbake neste dag. Er dette normalt eller vet noen hva det kan være? Har hatt det så lenge jeg kan huske. høres ut som sopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #3 Del Skrevet 5. september 2004 Dette er nok bare helt vanlig utflod. Noen kvinner har mye, andre litt mindre. Det er nødenig for surheltsbalansen i skjeden, og er helt normalt. Om det klør eller du har andre plager ville jeg gått til gynekolog for å sjekke om det kan være sopp. Det kan behandles enkelt med Canestenkrem, og evt stikkpiller. Men siden du sier du alltid har hatt det tviler jeg sterkt på at det er sopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #4 Del Skrevet 6. september 2004 Det er helt normalt, det er et slags sebum eller stoff som utskilles for å beskytte slimhinnene. Det samme stoffet som guttene får under forhuden. Men vasker man seg hver dag holder det seg rent og pent hvis alt er normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå