Gå til innhold

Dele en frossenpizza før jeg steker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg dele en frossenpizza i to før jeg steker den, også fryse den ene halvdelen igjen? Hva skal jeg i så fall pakke den i før den fryses? :)

Anonymous poster hash: bb1fd...174

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det mye før, og da pakket jeg bare den andre delen i plastfolie/annen folie. Ventet ikke så lenge med å spise den andre halvdelen da, men det gikk i hvert fall helt fint :)

Anonymous poster hash: 77afd...39c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det mye før, og da pakket jeg bare den andre delen i plastfolie/annen folie. Ventet ikke så lenge med å spise den andre halvdelen da, men det gikk i hvert fall helt fint :)

Anonymous poster hash: 77afd...39c

Okei :) tusen takk!!

Anonymous poster hash: bb1fd...174

Skrevet

Du kan også bare bruke en stor kniv og "hakke på den" for å skjære den i to i frossen tilstand. Da tar du bare plasten rundt og hiver den i fryseren igjen. Blir ikke noe annerledes og tror ikke det holder seg mindre heller

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert litt sent å svare, men du bør ikke tine den for å fryse den igjen. Jeg pleier å knekke den på kanten av kjøkkenbenken før jeg tar av plasten på den halvdelen jeg skal steke. Resten hiver jeg bare i frysa inni pappen og resten av plasten

Anonymous poster hash: 1e8b3...b02

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert litt sent å svare, men du bør ikke tine den for å fryse den igjen. Jeg pleier å knekke den på kanten av kjøkkenbenken før jeg tar av plasten på den halvdelen jeg skal steke. Resten hiver jeg bare i frysa inni pappen og resten av plasten

Anonymous poster hash: 1e8b3...b02

Bruker samme triks, funker veldig bra :)

Anonymous poster hash: ce71e...465

AnonymBruker
Skrevet

Bare å knekke mot kanten av kjøkkenbenken ja :)

Anonymous poster hash: 624dc...4df

Gjest Dårris
Skrevet

Jeg deler den i to med motorsaga. Funker fjell og man slipper å risikere å herpe kjøkkenkniven

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...