AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Jeg hadde faktisk håpet de ville forsvinne før sommeren, men nei Jeg må gå med topper og kjoler som dekker skuldrene. Synes det er flaut at andre kan se alle kvisene jeg har der. Redd for de skal tenke "æsj noe så ekkelt." Jeg vet ikke hvordan jeg skal få de vekk. Jeg vasker håret med hodet bøyd forover og dusjer etter jeg har trent. Dette plager meg veldig Hvordan ble dere kvitt kviser på rygg/skuldrene? Anonymous poster hash: 0ea55...096
ymotana Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 (endret) Jeg har merket selv at jeg får kviser på ryggen om håret ligger på ryggen og tørker etter dusj. For meg hjelper det å ha et håndkle over skuldrene. Det hjelper også å skifte laken oftere. Spesielt nå når det er varmt om nettene svetter man nok mer. mm Endret 29. juni 2015 av ymotana
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Skyll ekstra, ekstra godt etter bruk av balsam. Anonymous poster hash: 8a1a5...754
Shjelpen Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Rådfør og få undersøkelse av lege eller hudpleier.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Skyll ekstra, ekstra godt etter bruk av balsam. Anonymous poster hash: 8a1a5...754 Jeg bruker ikke balsam.Anonymous poster hash: 0ea55...096
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #6 Skrevet 29. juni 2015 Jeg har merket selv at jeg får kviser på ryggen om håret ligger på ryggen og tørker etter dusj. For meg hjelper det å ha et håndkle over skuldrene. Det hjelper også å skifte laken oftere. Spesielt nå når det er varmt om nettene svetter man nok mer. mm Skifter på senga annenhver uke og har som regel håret i håndkle etter dusj eller føner det tøft med en gang. Anonymous poster hash: 0ea55...096
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #7 Skrevet 29. juni 2015 Rådfør og få undersøkelse av lege eller hudpleier. Har vært hos hudpleier og var ikke mye hjelp å få. Lege høres bedre ut Anonymous poster hash: 0ea55...096 1
smalls Skrevet 29. juni 2015 #8 Skrevet 29. juni 2015 Ta en tur til legen. Hudpleier er mer for velværer og ikke har de særlig kunnskaper om å fjerne kviser for godt. Joda, de kan klemme, men de kommer jo tilbake igjen.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #9 Skrevet 29. juni 2015 Skifter på senga annenhver uke og har som regel håret i håndkle etter dusj eller føner det tøft med en gang. Anonymous poster hash: 0ea55...096 Jeg skifter på sengen hver uke, og hodeputetrekk skiftes to-tre dager i uken...Anonymous poster hash: 256b8...d83
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #10 Skrevet 29. juni 2015 Jeg skifter på sengen hver uke, og hodeputetrekk skiftes to-tre dager i uken...Anonymous poster hash: 256b8...d83 Er det virkelig nødvendig å skifte så ofte? Anonymous poster hash: 0ea55...096
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #11 Skrevet 30. juni 2015 Er det virkelig nødvendig å skifte så ofte? Anonymous poster hash: 0ea55...096 Å skifte annen hver uke er hvert fall ikke videre ofte... Og her er det snakk om svette og sikkert hårprodukter som mulig kan gi kviser. Start med p bytte hvert fall hver uke... Tenk hvor mye du svetter i løpet av natten of hvor mye ekkelt du drar inn utenifra i håret?Anonymous poster hash: 256b8...d83
Gjest Rose11 Skrevet 30. juni 2015 #12 Skrevet 30. juni 2015 Å skifte annen hver uke er hvert fall ikke videre ofte... Og her er det snakk om svette og sikkert hårprodukter som mulig kan gi kviser. Start med p bytte hvert fall hver uke... Tenk hvor mye du svetter i løpet av natten of hvor mye ekkelt du drar inn utenifra i håret?Anonymous poster hash: 256b8...d83 Jeg har aldri hørt om noen som skifter så ofte på senga. Det står flere plasser på nettet at det holder med å skifte annenhver uke. Tror du er en smule hysterisk.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #13 Skrevet 30. juni 2015 http://www.klikk.no/helse/doktoronline/infeksjoner/article487971.ece Det er delte meninger overalt på nettet, så neppe jeg som er hysterisk. Å skifte på sengen en gang i uken er lang ti fra hysterisk! Å skifte putetrekk oftere er fordi man ofte har stylingprodukter i håret, og drar med seg en del ting i håret, f.eks. pollen. Siden denne tråden handler om urenheter er det helt naturlig at skifte av sengetøy oftere er et tema. Anonymous poster hash: 256b8...d83
ensomhet1 Skrevet 30. juni 2015 #14 Skrevet 30. juni 2015 jeg har hatt kviser på skuldre og overkropp så lenge jeg kan huske, men det bør ikke være en stopper for deg, ts. Jeg anbefaler deg å bare kose deg i solen, det er ikke mange som ser ned på folk med kviser.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #15 Skrevet 1. juli 2015 Jeg hadde kviser på rygg og skuldre i hele fjor sommer. Det var ikke bare vanlige kviser, men også store byller! Helt forjævlig. Gikk ikke på stranda og gjorde som deg, dekket til skuldrene. Kjip sommer med andre ord. Jeg kom til hudlege i fjor høst. Ble satt på isotretinoin. En tøff kur, men jeg var desperat etter å bli kvitt jævelskapen. Sakte, men sikkert forsvant kvisene. Nå er jeg helt kvisefri. Thank god! Det er så deilig og kunne gå med hva jeg vil, uten og måtte tenke på at ryggen/skuldrene er full av kviser.Anonymous poster hash: fe0b5...7d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå