AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 HVER gang jeg bestiller en pakke fra noen som bruker Post Nord, så er det noe trøbbel med leveringen. En gang ble den levert til feil adresse, og det tok meg to dager å få den igjen. En annen gang satt de bare fra seg pappesken midt ute i snøen (pakke uten signatur), i stedet for å ta den med de to meterne det er å gå til trappen. Denne gangen ser jeg på sporingen at "Sendingen er ikke levert mottaker, Mottaker ikke funnet av sjåfør". Jeg har vært hjemme hele dagen, og DET HAR IKKE VÆRT NOEN HER. Er de tilbakestående, eller hva er problemet? Jeg skjønner ikke hvordan et firma klarer å fucke det opp hver eneste gang. Ugh godt å få ventilert litt. Anonymous poster hash: 56d22...6a9 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Jeg har også dårlig erfaring med demAnonymous poster hash: 9ae6c...75c 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Jeg har bare positive erfaringer med dem. Alltid rask levering, og aldri noe skader eller tull. Anonymous poster hash: 16886...186 3
Gjest Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Må være sjåføren på ruten din. Hos oss er de veldig flinke. 2
Anglofil Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 (endret) Ah, Post Nord ja. Jeg unngår så godt det går å bruke dem, synes deres system er ganske håpløst. En ting er at man ikke kan hente flere pakker på en gang, så man står der og de i butikken flyr ut og inn for å hente en og en pakke. Man må hente ut i kassa, noe som selvsagt ikke er den i kassa sin feil, men det er så mye stress. Lang kø og mye venting osv. Har også opplevd at de som leverer har levert slik du beskriver ts. I tillegg har to av mine pakker blitt returnert for tidlig to ganger (og det med ganske mange dager). Utrolig kjedelig. Og da jeg ringte dem fikk jeg bare beskjed om "du burde ha hentet dem før". Greit nok hvis de i butikken har returnert for tidlig og det er deres feil, vanskelig for meg å si, men man svarer da ikke ikke en kunde slik. Spesielt ikke når det bare hadde gått 1 uke fra jeg fikk pakkene. Mvh Yvonne Endret 29. juni 2015 av Yvonne 5
Gjest Nori Skrevet 29. juni 2015 #6 Skrevet 29. juni 2015 Jeg opplever Post Nord som veldig trege og blir alltid skuffet når jeg oppdager at det er de som står for leveringen når jeg bestiller noe. Prøver faktisk å unngå sider som benytter seg av dem. Liker heller ikke at jeg må dra langt for å hente pakkene mine.
Labbetussen Skrevet 29. juni 2015 #7 Skrevet 29. juni 2015 En gjeng med inkompetente fehuer.. Bare Google temaet, du er ikke eneste med dårlig erfaring.. 1
Sirah Skrevet 29. juni 2015 #8 Skrevet 29. juni 2015 Jeg har bare positive erfaringer med Post Nord jeg, men kanskje det bare er flaks. Jeg vet ikke. Posten og Bring derimot.... Don´t even get me started..... 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #9 Skrevet 29. juni 2015 Jeg unngår sider som bruker post nord. Tilbyr de ikke annet, handler jeg ikke der. Mest fordi jeg må dra så langt for å hente pakken, noe som er unødvendig når jeg har en post i butikk 100 meter unna. Selv om det er snakk om en liten pakke må den hentes. Da velger jeg heller noen som leverer med posten, slik at jeg får den i postkassa.Anonymous poster hash: 7455f...431 6
Christiania_Oslo Skrevet 30. juni 2015 #10 Skrevet 30. juni 2015 Postnord er søppel. Posten og bring er de som kan sakene sine. Skjer jo kluss med dem og, det har mye med korttidsansatte og vikarbruk feks samt mennesker som ikke klarer å ta vare på sporingsnummer og skrive riktig adresse, men p&b har fått flere priser og utmerkelser på at de er best og lave prosent mtp på feillevering og forsvinninger. Postnord er ikke inkompetente, men uorganiserte. Bruker billig arbeidskraft(svensker og andre utlendinger)så en form for sosial dumping samt at de har ikke like godt nettverk som p&b. 4
Nastine Skrevet 30. juni 2015 #11 Skrevet 30. juni 2015 Alltid hatt tull med de, så unngår de om jeg kan. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #12 Skrevet 30. juni 2015 Har alltid vært fornøyd med PostNord. Som regel rask levering, og har aldri opplevd noe kluss med pakkene. Eneste som er utrolig tungvint er måten de leveres ut på! Veldig tåpelig at det kun er mulig å levere ut en og en pakke, det tar jo så lang tid... Jeg henter ofte 2-4 pakker av gangen (for meg og min mann), og det tar jo en halv evighet med den maskinen de bruker. Anonymous poster hash: af925...e4e
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #13 Skrevet 30. juni 2015 Ja, bruker de på jobb. De er ubrukelig, og det er dårlig kommunikasjon mellom sjåførene og kjøreleder.Anonymous poster hash: 8e210...6c2 1
Vampen Skrevet 30. juni 2015 #14 Skrevet 30. juni 2015 PostNord er noe herk. Det tar lang tid, en del pakker har bare forsvunnet og andre ganger har de blitt levert til feil sted. Og da må jeg reise for å hente dem, for de kan ikke fikse feilen selv. Jeg unngår dem så godt jeg kan.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #15 Skrevet 30. juni 2015 Jeg forstår ikke dere som skriver at dere ikke handler hos firma som bruker Post Nord. Blush.no f.eks. som jeg har kj.pt mye hos, bruker den gamle gode? Posten, på små pakker, type en eller to flasker shampo el. Men bestiller jeg mer eller en stor literflaske shampo, da går det galt og PN tar seg av frakten. Arg! At de ikke finner frem, er noe den gamle Posten heller ikke gjør. Vi har for noen år siden bytttet postnummer på gateadressen. Bruker vi eller sender gammelt postnummer, så finner ikke postbudet frem! Både posten og PostNor sine folk bør jo kunne klare å bruke hodet! Eller handler dette om at alt går elektronsik og følges slavisk? Minner nesten om billister som følger GPS slavisk og havner på gangveier eller kjører seg fast i blindgater. Anonymous poster hash: db5a2...d7d
Gjest Halvveis Skrevet 30. juni 2015 #16 Skrevet 30. juni 2015 Jeg fikk en ekstraregning på over 1000 kr. en gang for mellomlagring noen dager i fellesferien. Varen kostet noen hundrelapper i utgangspunktet. Ingen nåde og null kunderservice der i gården. Bruker dem ikke igjen.
Gjest Honeyblossom Skrevet 30. juni 2015 #17 Skrevet 30. juni 2015 Jeg handler mye på nett og har aldri hatt noen problemer med dem. Hvis jeg skulle klagd på en ting evt. så ville det vært at de av og til kan være litt trege, men det er småtterier. Jeg får jo pakka mi og det er det viktigste.
Cata Skrevet 30. juni 2015 #18 Skrevet 30. juni 2015 Håpløst firma. Her legges uthentingssted konsekvent så langt som mulig fra der jeg bor, til tross for at jeg har uthentingssted i nabolaget. Heldigvis er det noen firma som lar meg velge det fritt, og da går det sånn noenlunde, men skal Post Nord bestemme så havner varen på andre siden av byen i en butikk som stenger lenge før jeg slutter jobb....
Christiania_Oslo Skrevet 2. juli 2015 #19 Skrevet 2. juli 2015 Jeg forstår ikke dere som skriver at dere ikke handler hos firma som bruker Post Nord. Blush.no f.eks. som jeg har kj.pt mye hos, bruker den gamle gode? Posten, på små pakker, type en eller to flasker shampo el. Men bestiller jeg mer eller en stor literflaske shampo, da går det galt og PN tar seg av frakten. Arg! At de ikke finner frem, er noe den gamle Posten heller ikke gjør. Vi har for noen år siden bytttet postnummer på gateadressen. Bruker vi eller sender gammelt postnummer, så finner ikke postbudet frem! Både posten og PostNor sine folk bør jo kunne klare å bruke hodet! Eller handler dette om at alt går elektronsik og følges slavisk? Minner nesten om billister som følger GPS slavisk og havner på gangveier eller kjører seg fast i blindgater. Anonymous poster hash: db5a2...d7d Dere har byttet postnummer? Men så skriver du "bruker vi gammelt postnummer finner ikke postbudet frem?" Hva mener du? Jeg forstår ikke helt. Vil jo regne med at om dere har byttet postnr så er det ikke rart folk ikke finner frem når dere bruker det gamle....
Try2 Skrevet 5. desember 2016 #20 Skrevet 5. desember 2016 EXPERT bruker dessverre Post Nord. Ubrukelige på kundeservice ( de klager over at de har for mange pakker!!?? Hva har det med meg å gjøre? ) Leverte en uke etter at de sa de skulle gjøre det. Ingen tilbakemelding på hvorfor de ikke leverer. Og når de leverer er de bare 10 min unna..så da var det flaks at jeg var hjemme da. Aldri mer Post Nord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå