AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Del Skrevet 29. juni 2015 Er det noen som har erfaring med en slik type kroppsanalyser? Jeg har tatt en slik test en gang i året de siste 3 årene, og har nå 4 målinger, og jeg har trodd at selv om en slik scanning ikke gir et fasitsvar, gir den likevel en grei indikasjon på utviklingen. Men når jeg sammenligner resulatene fra tidligere år med siste måling, får jeg det absolutt ikke til å stemme. Er det noen som har tatt slik scanninger, og som har kan dele sin erfaring om resultatene er å stole på, eller ikke. Anonymous poster hash: dfa14...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 29. juni 2015 #2 Del Skrevet 29. juni 2015 Målte du på samme maskin? Jeg syns sånne kan gi en del utslag i rare retninger dersom man eks har mye vann i kroppen. Bedre å ha et par målinger å sammenligne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Del Skrevet 29. juni 2015 Målte du på samme maskin? Jeg syns sånne kan gi en del utslag i rare retninger dersom man eks har mye vann i kroppen. Bedre å ha et par målinger å sammenligne med. Ja, jeg målte på samme maskin som jeg alltid har målt på, og forholdene er så like som de kan få blitt med ett års mellomrom. (Samme klær, samme sted i syklus, samme tidspunkt på dagen osv) Jeg har ikke stilt spørsmål ved de første 3 målingene, de har virket ganske korrekte. Jeg hadde ikke reagert noe særlig ved denne målingen heller hadde det ikke vært fordi jeg visstnok har økt mer enn 2 kg i muskelmasse uten å ha trent styrke det siste året, og nesten ikke trening i det hele tatt de siste 7 mnd, grunnet sykdom. Anonymous poster hash: dfa14...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Del Skrevet 29. juni 2015 Hurra, enda en tulling vi kan melke penger utfra. Godt vi fant opp denne maskinen :D Anonymous poster hash: 2fce0...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #5 Del Skrevet 29. juni 2015 Hurra, enda en tulling vi kan melke penger utfra. Godt vi fant opp denne maskinen :D Anonymous poster hash: 2fce0...90f Ja du kan så si. Som den tullingen jeg er, hadde jeg håpet jeg kunne spare samfunnet noen kroner ved å koste på meg 300 kr året på en slik måling i året, i stedet for å belaste det offentlige med å ta hyppige DEXA-scanninger. Men det kan se ut til at jeg bør gå bort fra denne tankegangen. Anonymous poster hash: dfa14...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå