AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Jeg eier leilighet i et sameie og må nå kjøpe innboforsikring, men hvilke forsikringsselskap gir best forsikring til en ok pris? Jeg har bare så smått tittet på Gjensidige og Dnb. Jeg har ikke og kan ikke få forsikring gjennom jobb da jeg ikke lenger er yrkesaktiv.Anonymous poster hash: 1330a...459
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 For å kunne svare deg på dette, bør du komme med mer informasjon. Hva mener du med best? Beste betingelser når skade inntreffer eller best på bris og dekning? Best på konfliktløsning? Er du fagorganisert og har innboforsikring innkludert eller mugliheter for å få det? Hvilket boligbyggelag er du tilknyttet? Har du medlemskap i lag eller foreninger med mulighet for ofte svært gunstige betingelser? Bruk hodet, deretter eventuelt kg.Anonymous poster hash: 44e26...d3a
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 For å kunne svare deg på dette, bør du komme med mer informasjon. Hva mener du med best? Beste betingelser når skade inntreffer eller best på bris og dekning? Best på konfliktløsning? Er du fagorganisert og har innboforsikring innkludert eller mugliheter for å få det? Hvilket boligbyggelag er du tilknyttet? Har du medlemskap i lag eller foreninger med mulighet for ofte svært gunstige betingelser? Bruk hodet, deretter eventuelt kg.Anonymous poster hash: 44e26...d3a Best er den dere som forbrukere er mest fornøyd med. Ikke fagorganisert, ikke tilknyttet boligbyggelag, ingen medlemsskap i noe som helst, dog dnbkunde da. Obs: Du må ikke tenke at folk ikke bruker hodet bare fordi de stiller spørsmål om viktige ting til kgbrukere. Ha litt respekt til mennesker selv om mange kg brukere er både frekke og uten personlig kunnskap til ting de svarer på.)Anonymous poster hash: 1330a...459
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Fant en kalkulator på nett som viser hvor mye man bør forsikre seg for. Hvordan er det i borettslag ved feks brann, skal forsikringen dekke alt av skader, legging av nye gulv, nytt kjøkken, nye fliser på bad etc? Eller er dette dekket av borettslagets forsikring på bygningen? Blir jo fort summer av slikt, mens innbo trenger man ikke legge ut så mye for. Anonymous poster hash: 2c742...922
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Lofavør? Er jo mulig du kan være medlem uavhengig av arbeidssituasjon. Anonymous poster hash: b83f3...227
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå