Delfia Skrevet 6. september 2004 #21 Skrevet 6. september 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=243589 Så det hadde en hensikt å sende videre likevel...
Gjest 1111 Skrevet 6. september 2004 #22 Skrevet 6. september 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=243589 Det var da endelig bra! har ikke fått noen e-post eller sms.
Gjest Poirot Skrevet 6. september 2004 #23 Skrevet 6. september 2004 Så det hadde en hensikt å sende videre likevel... Mwener du man skal være superstolt fordi man har ofret 3-4 kroner? Men flott at teleselskapet har gitt pengene videre.
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #24 Skrevet 6. september 2004 Så trist at du tenker sånn. Ikke rart sånne ting kan skje når vi er så utrolig egoistiske.... graver jo vår egen grav. Graver jeg min egen grav pga at jeg vil ikke at teleselskapene skal tjene på dette? Du må ikke være så slepphendt med "visdomsordene "dine
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #25 Skrevet 6. september 2004 Så trist at du tenker sånn. Ikke rart sånne ting kan skje når vi er så utrolig egoistiske.... graver jo vår egen grav. Ps) Glemte en ting: du skriver også at det er ikke rart at slike ting skjer, så egoistiske vi er? Si meg er du helt amøbe i dag? Så det er egoismen som får terror til å blomstre slik den gjør? Du store alpakka, mye jeg ike har fått med meg. Graver jeg min egen grav pga at jeg vil ikke at teleselskapene skal tjene på dette? Du må ikke være så slepphendt med "visdomsordene "dine
Annie Skrevet 6. september 2004 #26 Skrevet 6. september 2004 Mwener du man skal være superstolt fordi man har ofret 3-4 kroner? Men flott at teleselskapet har gitt pengene videre. Ofret mer enn 3-4 kroner, og uannsett er det ikke summen det gjelder. Det er som er fint er at ofrene får penger fra Telenor og NetCom fordi vi var flinke til å sende støtten vår.
Joplaya Skrevet 6. september 2004 #27 Skrevet 6. september 2004 Dette provoserte meg: Mamma fikk to slike meldinger. Men sendte ingen videre. "Fordi de blir sendt videre uansett" sa hun. Men vitser (som også blir sendt videre uansett av andre) sender hun så og si alltid videre... Det gjorde meg lettere oppgitt. Er vitser mer viktig å sende videre enn en liten påminning og tanke til ofrene? Godt gjort av teleselskapet å gi penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå