Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til Gol om et par uker, og lurer på om det finnes noen fjelltopper å bestige eller fine steder som bør oppleves i nærheten? Ikke lenger unna enn 1-1,5 time unna med bil fra Gol..

Anonymous poster hash: 68704...cab
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Masse fine steder i Hallingdal!
Hvis du er ute etter fjelltopper anbefaler jeg Skogshorn. Det ligger i Lykkja i Hemsedal, ca 40 min å kjøre fra Gol. En fin topptur.
En annen fin tur er å gå til Nystølsvarden, Gols høyeste fjell. Da kjører du mot Bagn, ca 20 min, før det er en fin gåtur opp på toppen.
Du har også muligheter til småturer fra Gol sentrum, som opp på Lisbetnuten eller Dugurdsnatten. Dette er turer du går på et par timer rett fra sentrum.
Anbefaler siden http://golinfo.no/ for mer informasjon.
God tur til herlig Hallingdal!
Hilsen hallingjente.

Anonymous poster hash: e98b4...b8a
AnonymBruker
Skrevet

Masse fine steder i Hallingdal!

Hvis du er ute etter fjelltopper anbefaler jeg Skogshorn. Det ligger i Lykkja i Hemsedal, ca 40 min å kjøre fra Gol. En fin topptur.

En annen fin tur er å gå til Nystølsvarden, Gols høyeste fjell. Da kjører du mot Bagn, ca 20 min, før det er en fin gåtur opp på toppen.

Du har også muligheter til småturer fra Gol sentrum, som opp på Lisbetnuten eller Dugurdsnatten. Dette er turer du går på et par timer rett fra sentrum.

Anbefaler siden http://golinfo.no/ for mer informasjon.

God tur til herlig Hallingdal!

Hilsen hallingjente.

Med fare for kupping - har du tips til gode spisesteder?

Anonymous poster hash: e88da...398

AnonymBruker
Skrevet

På Gol er det et par gode spisesteder, avhengig av hva du vil ha.
* Solstad serverer god, gammeldags kro-mat som kjøttkaker, snitzel og slike ting. Kjent for god mat.
* Stugu har dalens beste biff (den nydeligste bernaisen jeg noen gang har smakt) og god pizza samt småretter som bakt potet, nachos ol.
* Kjerstis har deilige lunsjretter og masse gode kaker.
Du finner også noen flere spisesteder som serverer kebab, burger og slikt, men ikke noe som er verdt å nevne....

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips!

Noen fine fjelltopper i Hemsedal/omegn? :)

Skrevet

Takk for tips!

Noen fine fjelltopper i Hemsedal/omegn? :)

Det finnes mange flotte topper i Hemsedal! :) Veslehorn, Storehorn, Skogshorn, Ranastonga, Høgeloft er noen av "Topp 20". Veslehorn er personlig favoritt :)  

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange flotte topper i Hemsedal! :) Veslehorn, Storehorn, Skogshorn, Ranastonga, Høgeloft er noen av "Topp 20". Veslehorn er personlig favoritt :)

Veslehorn så ut som en veldig fin tur! Hvor kjører man hvis man har utgangspunkt i Gol sentrum? :)

Skrevet

Veslehorn så ut som en veldig fin tur! Hvor kjører man hvis man har utgangspunkt i Gol sentrum? :)

Det er en så fin tur!! :) Da kjører man oppover mot Hemsedal, i ca 20 min, og tar av til venstre hvor det står Langeset, Torsetstølane, eller avfallsmottak. Så vil jeg tro det er skiltet videre kjørerute! Det er også bomvei! God tur! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...