Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #1 Skrevet 5. september 2004 Jeg vet om en kiosk hvor det foregår svindel av kunder, tror også at det foregår endel andre ting der. Hvor kan jeg melde dette?
Gjest Myumi Skrevet 5. september 2004 #2 Skrevet 5. september 2004 Jeg vet om en kiosk hvor det foregår svindel av kunder' date=' tror også at det foregår endel andre ting der. Hvor kan jeg melde dette?[/quote'] Politiet, er ikke det innlysende??!!
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #4 Skrevet 5. september 2004 Jeg vet om en kiosk hvor det foregår svindel av kunder' date=' tror også at det foregår endel andre ting der. Hvor kan jeg melde dette?[/quote'] Er det noe du har sett ved selvsyn? er det sladder/mistanke? om du selv er blitt svindlet er det opplagt at du må melde det til politiet Når du vet det foregår svindel av andre kunder, hvorfor har ikke de meldt det da? du skal være rimelig sikker på at det er svindel før du går til politiet.
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #5 Skrevet 5. september 2004 Hvorfor må man være rimelig sikker før man går til politiet? Det er da politiets jobb å undersøke hva som foregår, ikke kunder...
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #6 Skrevet 5. september 2004 Ja er det sladder du har hørt? Om det er kjent at kunder har blitt svindlet, så hvorfor har ingen reagert? Sikker og sikker, men du bør vel ha en "sak" før du anmelder noen for svindel? hva om det ikke er tilfelle og kioskeier anmelder deg for æreskrenkelse og falske påstander? Skal anmeldelser foregå etter sladdermetoden? da vil det bli kø utenfor politiet. Hva slags svindel er det? Kan du si noe om det?
LarsLarsere Skrevet 5. september 2004 #7 Skrevet 5. september 2004 Jeg ville valgt politiet,men du kan jo også danne en svær gjeng og daske dem som en hilsen fra alle som har blitt svindlet.
Monstermagnet Skrevet 6. september 2004 #8 Skrevet 6. september 2004 Sikker og sikker, men du bør vel ha en "sak" før du anmelder noen for svindel? hva om det ikke er tilfelle og kioskeier anmelder deg for æreskrenkelse og falske påstander? Det er vel neppe hun som vil anmelde, men dersom hun tipser politiet vil de kunne gå til anmeldelse dersom bevisene er sterke nok. Dette vil ikke har noen konsekvenser for den som tipser. Den eneste rollen han/hun vil ha er som vitne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå