AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Noen ganger får jeg så vondt under ribbeina på venstre side at jeg knapt klarer å puste. Det er en sterk smerte som blir verre når jeg prøver å puste og hvis jeg beveger på meg. Det varer gjerne i et par minutter før det forsvinner igjen. Det er ikke noe jeg opplever hver dag, men er noe som skjer med et par ukers mellomrom. Dette har pågått en god stund, men jeg vet ikke hva det kommer av. Er det noen her som vet eller opplever det samme? Burde jeg gå til legen? Jeg har aldri røykt eller noe slikt.Anonymous poster hash: 7b918...db8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Jeg får av og til en smerte som kjennes ut som at ribbeina setter seg fast i lungene. Kan være ekkelt å puste og er kjempevondt, så jeg må være helt rolig i ca to minutter til det går over. Anonymous poster hash: 4a911...501
netpuppy Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Jeg hadde noe lignende, men smerten satt mer midt på under ribbeina langs mellomgulvet. Det viste seg å være panikkanfall og det forsvant av seg selv når situasjonen bedret seg (lang historie).
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Mange opplever dette. Det er muskelsmerter. Kan utløses av mye. Stress, angst, kramper, muskelstrekk etc Anonymous poster hash: ae01d...2d5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Det kan være luft.Anonymous poster hash: a0df4...308
Soulless Skrevet 29. juni 2015 #6 Skrevet 29. juni 2015 Jeg får også slik smerter jevnlig, akkurat som at ribbeina spidder innvollene. Gjør veldig vondt når det står på, men går jo fort over. Noen ganger hjelper det å trekke pusten skikkelig godt inn, så kommer det et knekk også forsvinner smerten. "Alle" jeg kjenner får det innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå