Gå til innhold

Svelge sæd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og hvordan hadde du følt det om mannen din sa :kvalm: og mente han like godt kunne spist råtne reker som å slikke deg????????

Vet du hva, jeg syns man skal få mene akkurat det man vil. Om man ikke syns det er fantastisk, og noe man ønsker veldig å gjøre, skal man la være. Jeg ville syns det var grufullt dersom han presset seg til å gjøre noe som helst egentlig litt mot sin vilje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva, jeg syns man skal få mene akkurat det man vil. Om man ikke syns det er fantastisk, og noe man ønsker veldig å gjøre, skal man la være. Jeg ville syns det var grufullt dersom han presset seg til å gjøre noe som helst egentlig litt mot sin vilje.

Ja jeg skjønner hva du mener tex, men det er ikke noe moro om f eks barnet ditt nekter å drikke morsmelka di pga "guffen smak"...hvis du skjønner?? Liker man den adnre så liker man jo den andre..

Waco

Skrevet

Jeg på min side syntes det er utrolig opphissende når mannen får orgasme, og jeg foretrekker å få det sprutet på de fleste steder på kroppen. MEN jeg liker ikke smaken, og forstår det slik at det er derfor mangen vegrer seg for å få sæd i munnen.

Det har ingenting med at det er ekkelt når mannen får orgasme, som andre her nevnte.

Og man kan heller ikke sammenligne det med kvinnens orgasme. Ingen sprut, så vidt jeg vet.

Skrevet

Og hvordan hadde du følt det om mannen din sa :kvalm: og mente han like godt kunne spist råtne reker som å slikke deg????????

Helt enig!

Faktisk så er sæd som div annet som er av merkelig smak eller konsistens. Man må venne seg til å like det!!!!

Tro meg; det går!!!

Jeg elsker å gi og ta munnsex, samtidig som jeg synes det er ok å svelge... Men jeg liker ikke å kline med min elskede etter at han har slikket meg.. Desverre... Vi prøver, og kanskje det blir bedre en dag....

Skrevet

Freia gelé burde kanskje få en ny smak?

Greit at de spruter det ut i vegger, tak og på kropper og hvor det enn måtte være, men altså ikke i munnen.

Skrevet

Faktisk så er sæd som div annet som er av merkelig smak eller konsistens. Man må venne seg til å like det!!!!

Hvorfor i alle dager man venne seg til å like det? Jeg har ikke lyst, så du bør være svært overbevisende her......

Skrevet

Hvorfor i alle dager man venne seg til å like det? Jeg har ikke lyst, så du bør være svært overbevisende her......

Er så¨enig med deg Tex.

Selvfølgelig er det fint å gjøre alt man kan for å tilfredstille, men det er også viktig å ikke gå utover grensene sine... Det kan ha vonde konsekvenser!

Skrevet

tja.. Liker og liker. Har aldri svelget, men har jo smakt, da.. Dety smaker jo ikke noe spes vondt, men det er vel konsistensen jeg har mer problemer med :-)

Men munnsex derimot :sikle: Jeg sier ikke mer...

Skrevet

Det MÅ du langt ifra. Noenting liker man, andre liker man litt, noe stiller man seg helt likegyldig til mens noe annet høres litt ekkelt eller skummelt ut. Andre ting igjen er totalt frastøtende å tenke på. Jeg kan prøve å venne meg til å like det jeg er helt nøytral til og også det jeg i utgangspunktet tror er helt feil for meg, om det er noe partneren tenner på. Det jeg synes er aldeles frastøtende vil jeg aldri prøve whatsoever, og om svelging havner under den kategorien for deg så synes jeg ikke du skal prøve en gang. Det er dessuten de færreste mannfolk som tenner på at dama gjør noe hun er veldig ukomfortabel med, uansett fantasier.

Skrevet

Liker man det ikke, så liker man det ikke. Men jeg trodde faktisk at de fleste jenter likte sæd jeg. Det ser ikke sånn ut her. Vi er i fåtall.

Uansett syns jeg ikke man skal sammenligne det med "froskegørr" osv. Litt respektløst kanskje? Og dessuten kan det vel ikke være så ille vel?

Det er naturlige safter. Hadde ikke likt at mannen min snakket sånn om det musa mi produserer når jeg blir tilfredstilt. Safter som kommer nettopp pga det han gjør med meg. Om det smaker godt eller ikke har ikke noe med saken å gjøre. Man sier bare ikke æsj til det!! Jeg forstår bare ikke dere som sier det!

Skrevet
Og dessuten kan det vel ikke være så ille vel?  

Det er naturlige safter.

Naturlige safter er ikke av natur automatisk digg. Ørevoks, snørr og urin er vel gode eksempler på dette.

Men man bør opptre med respekt for den det gjelder. Men jeg har jo sagt at jeg ikke liker det. Noe annet ville jo vært helt rart.

Skrevet

Prøvd en gang og da brakk jeg meg. Prøver aldri igjen for å si det sånn.

Skrevet

Naturlige safter er ikke av natur automatisk digg. Ørevoks, snørr og urin er vel gode eksempler på dette.

Men man bør opptre med respekt for den det gjelder. Men jeg har jo sagt at jeg ikke liker det. Noe annet ville jo vært helt rart.

Nå dro du de to setningene litt ut av sammenheng, men men... Kanskje jeg formulerte meg litt dårlig.

Mente bare at jeg syns det er rart at man kan sammenligne det partneren produserer når han/hun blir opphisset med froskegørr osv.

Avføring, urin, snørr og ørevoks like like naturlige "safter" de også MEN de har da ingenting med deilge seksuelle opplevelser å gjøre for de fleste (får jeg håpe). Derfor er de.. ja.. litt æsj rett og slett.

Syns det er litt rart at hele den fantastiske seansen skal ende med noe motbydelig, som det tydeligvis gjør for mange av damene her inne. Glad jeg slipper den følelsen.

MEN IGJEN jeg har FULL FORSÅELSE for de som ikke liker SMAKEN.

Skrevet

Synes ikke sperm er motbydelig, jeg. Men jeg blir småkvalm av å ha det i munnen og svelge det. Smak og konsistens (ikke minst!!) tiltaler meg overhodet ikke. Og jeg har prøvd plenty av ganger. Når jeg er på nippet til å brekke meg går jeg ikke på akkord med egen vilje, selv om jeg ellers kan strekke meg langt for å være grei for å gjøre noe den andre liker.

Skrevet
Synes ikke sperm er motbydelig, jeg. Men jeg blir småkvalm av å ha det i munnen og svelge det. Smak og konsistens (ikke minst!!) tiltaler meg overhodet ikke. Og jeg har prøvd plenty av ganger. Når jeg er på nippet til å brekke meg går jeg ikke på akkord med egen vilje, selv om jeg ellers kan strekke meg langt for å være grei for å gjøre noe den andre liker.

Vi får takke gud for at vi ikke selv var et lite rompetroll en gang i tia...

Det er først når jeg begynner å tenke i de baner det virkelig begynner å klikke for meg..... skakke åpne den døra idag waco sier jeg til meg selv...ikke natt, la det ligge...at vi selv er konsekvensen av denne spruten lar vi stå til en annen anledning....god natt!

Waco

Skrevet
Man sier bare ikke æsj til det!! Jeg forstår bare ikke dere som sier det!

Og jeg kan ikke med min beste vilje fatte at folk drikker og koser seg med det. Jeg mister fullstendig matlysta :kvalm:

Skrevet

Synes munn-sex er deilig! Både å gi og å få... Men jeg svelger det ikke. Velger heller å la det komme ut over puppene mine, eller i munnen min og så spytter det ut etterpå... Men syns ikke det siste er det beste egentlig, for det ser jo litt tett ut å løpe ut på badet å brekke seg etterpå! Men hvis noen syns det er godt, eller gjør det for å glede kjæresten, så vel bekomme!

Skrevet

Uansett syns jeg ikke man skal sammenligne det med "froskegørr" osv. Litt respektløst kanskje?

DER sa du det!

Greit at flere ikke syns om smaken, men det å slenge ørten spysmileys i bordet når dere omtaler deres bedre halvdles kjønnssafter.. vel det syns jeg er litt leit...

Hva sier dere til mennene deres da? "Jeg vil faen ikke ha den gørra der i munnen! *stikker fingeren i halsen og simulerer oppkast*"

Hvordan tror du det får ham til å føle seg?

Klart ingen skal tvinges til å ha i seg sæd, men hva med litt respekt?

Skrevet

Hva sier dere til mennene deres da? "Jeg vil faen ikke ha den gørra der i munnen! *stikker fingeren i halsen og simulerer oppkast*"

Hvordan tror du det får ham til å føle seg?

Klart ingen skal tvinges til å ha i seg sæd, men hva med litt respekt?

Nå har ikke jeg brukt spysmiley, men klart jeg omtaler han med respekt. Jeg synes sperm er helt ok, alle andre steder enn i min munn. Jeg har sagt til han at jeg ikke liker det, på en høflig og ordentlig måte.

Skrevet

Det er ikke mitt førstevalg når det gjelder drikker, men har ingen problemer med å ta det i munnen...det gjør meg heller ikke noe å svelge det!!

Og dersom jeg møter en mann som æsjer, fy`er, gulper, brekker seg og sier; det heslige slimet der vil ikke jeg for alt i verden ha i munnen min... da tror jeg at jeg forlater åstedet! For å ikke like munnsex og det det medfører er jo en grei sak. Respekt kan være greit det altså. MEN det får da være måte på hvor ekkel kjønnssaftene våre er!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...