^me^ Skrevet 7. september 2004 #41 Skrevet 7. september 2004 Det smaker jo ingenting' date=' så hva er det egentlig som er så ille...?[/quote'] kanskje fordi tanken på at noe flytende (som har blitt produsert i kjønnorganet) kommer ut av tissen (fra samme hullet som urinen kommer ut) til mannen og at du skal svelge det er litt ekkel? det smaker salt (smaken avhenger av hva han har spist faktisk..har han spist krydret mat, drukket øl eller kaffe kjenner du smaken GODT, har han spist smaksfattig mat som feks pasta og poteter smaker det ikke noe serlig)..men alikevel tror jeg psyken spiller en veldig stor rolle..
Gjest Mrs. Potter Skrevet 8. september 2004 #44 Skrevet 8. september 2004 Kommer aldri til å svelge, blir kvalm bare av tanken. Skjønner ikke hvordan det blir så mye bedre for mannen hvis man svelger..når man har kommet så langt at man svelger/ikke svelger så er han jo ferdig uansett
Transe Skrevet 8. september 2004 #45 Skrevet 8. september 2004 Greit for meg å svelge, men det er ikke det jeg liker best.Prøver å få sæden utenom munnen, men svelger det som kommer inn. Dumt å begynne å spytte ut i senga.
Jellyfish Skrevet 8. september 2004 #46 Skrevet 8. september 2004 Er helt enig i at det ikke akkurat smaker blomster, men gjør det så gjerne likevel. Liker det fordi jeg vet at han har det bra og nyter det, jeg liker kontrollen og makten jeg har over han og hans utløsning, og jeg liker følelsen av sæden som spruter gjennomkuken hans og inn i munnen min i det det går for han. Har jeg først fått det i munnen kan jeg jo likegjerne svelge det, smaken er jo der uansett. Synes det er litt "uhøflig" å spytte det ut så han ser det, føler at det viser at jeg egentlig ikke liker å gjøre det for han, noe som jo er helt feil. Og så kan jeg jo lettere kreve litt tilbake...
Lee Skrevet 8. september 2004 #47 Skrevet 8. september 2004 jeg og samboern har en avtale.. jeg suger og får det i munn og så spytter jeg det i vasken etterpå.. da ble begge enige og glad.. Så det første du må gjøre etter manne din er kommet er å styrte på badet?? Høres koselig ut! Særlig for mannen din!
Gjest Meg Skrevet 8. september 2004 #48 Skrevet 8. september 2004 Så det første du må gjøre etter manne din er kommet er å styrte på badet?? Høres koselig ut! Særlig for mannen din! Er det bedre da å tvinge seg selv til å gjøre noe man ikke vil?
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2004 #49 Skrevet 8. september 2004 Jeg ville følt meg veldig ille hvis mannen etter å ha sugd og slikket meg, fortet seg ut på badet for å skylle munnen sin. De får jo saftene våre i munnen hele tiden mens de holder på. jeg ville følt meg så liten og udelikat hvis det hadde skjedd, at jeg tror jeg ville fått traumer for livet etterpå, og ingen mann hadde fått nærme seg der nede med munnen sin igjen ever....
Gjest Meg Skrevet 8. september 2004 #50 Skrevet 8. september 2004 Mye kan fungere hvis man er flinke til å snakke om det
^me^ Skrevet 8. september 2004 #51 Skrevet 8. september 2004 Jeg ville følt meg veldig ille hvis mannen etter å ha sugd og slikket meg' date=' fortet seg ut på badet for å skylle munnen sin. De får jo saftene våre i munnen hele tiden mens de holder på. jeg ville følt meg så liten og udelikat hvis det hadde skjedd, at jeg tror jeg ville fått traumer for livet etterpå, og ingen mann hadde fått nærme seg der nede med munnen sin igjen ever....[/quote'] som sagt det var han som fant på at jeg kunne gjøre det og at det ikke betydde noenting for han om jeg svelget det eller spyttet det ut igjen.. det var han som greide og overbevise meg om at det var det han ville at jeg skulle gjøre om jeg hadde noe i mot det? som *meg* sier, at alt går om man bare blir enige.. om han ikke hadde likt og gitt meg oralsex hadde jeg sagt at det var heilt greit og at det slapp han og gjøre om han ikke likte det.. man skal ikke få noen til og gjøre noe mot dens vilje?
Lee Skrevet 8. september 2004 #52 Skrevet 8. september 2004 Er det bedre da å tvinge seg selv til å gjøre noe man ikke vil? Er det ikke akkurat det hun gjør?
^me^ Skrevet 8. september 2004 #53 Skrevet 8. september 2004 Er det ikke akkurat det hun gjør? mmmh..nei? hvis du ikke har lest igjennom alle innleggene mine her så står det at jeg synes det er helt greit og få det i munnen og spytte det ut igjen?
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #54 Skrevet 8. september 2004 Det er rart det der: som kvinne ville jeg ha godtatt et "nei" hvis mannen ikke ville gi meg oralsex. Jeg hadde klsrt meg et liv uten. Men en mann ville sannsynligvis ikke ha klart et helt liv uten at noen ga ham oralsex.
Lee Skrevet 8. september 2004 #55 Skrevet 8. september 2004 hvis du ikke har lest igjennom alle innleggene mine her så står det at jeg synes det er helt greit og få det i munnen og spytte det ut igjen? Ja, ok, du synes det er helt greit. Og mannen din føler seg helt vel ved at det første du må gjøre etter han har kommet, er å løpe til vasken? Fint for dere!
tenker Skrevet 8. september 2004 #56 Skrevet 8. september 2004 Bedre å ha et hånkle ved siden av senga som man kan spytte diskre ut i, synes jeg. Det er jo ikke så stor mengde at det er noe problem. Apropos gutter og sæd: husker godt en av de første guttene jeg sugde, (tror til og med jeg svelget, siden jeg ikke visste hvor ellers jeg skulle gjøre av sølet). Han ville ikke kline med meg etterpå! Han prøvde å unngå det på en diskret måte først, men jeg skjønte jo tegninga etter hvert Ja, ja, utakk er verdens lønn. Han fikk alle tenåringsgutters drøm, en blowjob, jeg fikk ingenting. Godt jeg er blitt bedre til å si i fra med åra.
Lee Skrevet 8. september 2004 #57 Skrevet 8. september 2004 Bedre å ha et hånkle ved siden av senga som man kan spytte diskre ut i, synes jeg. Det er jo ikke så stor mengde at det er noe problem. Helt enig! Selv om mannen til hun som løp til vasken synes det er helt greit, tror jeg at mange andre gutter ville kunne føle det dumt/sårende. (Ja, det til tross for at han har full forståelse for at du ikke ønsker å svelge.)
Siam Skrevet 8. september 2004 #58 Skrevet 8. september 2004 Jeg svelger ikke og vil heller ikke ha det i munnen. Det er ikke smaken som byr meg i mot, det er konsistensen... Og ja, jeg har prøvd det. Men det kan vel hende at jeg gjør det igjen, men helst ikke...
Gjest Monkey Business Skrevet 8. september 2004 #59 Skrevet 8. september 2004 Dersom jeg skal svelge sæd, kan jeg like gjerne svelge apehjerner, rumpetroll, froskegørr, råtne blåskjell og yoghurt som er 4 uker over utløpsdato. Selv om gutter slikker jenter, svelger de jo ikke mengder med væske...som jente synes jeg det er en selvfølge at han skyller munnen godt etter å ha slikket på et så uanstendig sted. Da burde vel ikke menn reagere dersom jenta vil kvitte seg med ekkelet i munnen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå