Gå til innhold

Svelge sæd!

Fremhevede innlegg

Gjest Monica Lewinsky
Skrevet

Når man orker å suge, så orker man vel å svelge også... Ser ikke problemet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

liker å suge kjæresten(jeg gir), så fremt han har vasket seg (han gir). men å svelge har jeg en psykisk sperre mot. Han sier selv at det ikke spiller noen rolle om jeg tar det i munnen eller ikke, og jeg har ingen grunn til å tvile. Jeg svelget forresten en gang - og det husket han faktisk ikke (var ikke full, altså).

Skrevet

Svelger så gjerne. Synes det smaker helt greit jeg, men jeg vet jo at enkelte matvarer kan få det til å smake ekkelt, så jeg har vel vært heldig kanskje?

Det smaker ikke verre enn at jeg gjerne slikker opp det som er sølt også, fra magen hans eller ved siden av munnen min eller hvor det nå har havnet.... ingen brekningsfornemmelser av det nei. Sæden hans er en viktig del av pakka synes jeg :wink:

Gjest Sexglad Rabbitjente
Skrevet

Jeg liker å svelge alt hver gang med forskjellige elskere.

Noen ganger søler de utover magen, på sengen, på gulvet, i håret osv., men da slikker jeg det bare i meg fra der hvor det er sølt.

Egentlig er det ganske godt. Av og til svelger jeg sæd flere ganger om dagen. En gang droppet jeg lunch for sæd isteden.

En god idé ville vært å fryse ned sæden fra alle gangene det kommer ut noe, men hvor jeg ikke er tilstede for å ta i mot: så kunne jeg hatt noe å kose meg med når jeg satt alene foran TV.

Gleder meg til neste gang en av elskerne tømmer og gasser seg for et par desiliter sæd som jeg kan drikke. Mmmmm....Slurp.

Skrevet
:hoho: ... frossen sæd i kubeform, eller kanskje knust til slusj.... kos deg!
Skrevet

Jeg får det ned hvis jeg "må", men liker det ikke. Synes det er best å spytte det ut igjen, i vasken eller et hånkle ved siden av senga eller whatever.

Jeg har stilt spørsmålet før, men aldri fått noe fornuftig svar på det:

Hvorfor gjør det sexen bedre for gutta hvis jentene svelger? Sæden kommer jo først ut når det går for gutta. Hvis vi da spytter den ut etter at det har gått for dem, så vil det liksom reversere hele orgasmeopplevelsen? Eller er det sånn at de ligger å tenker åhhh, ja, hun pleier å svelge, åhhh, nei, kanskje hun spytter det ut igjen? :ler:

Skrevet

Hei, ja her er vel svarene ganske representative tror, smaken er som baken vet dere.... :-)

Selv har jeg ei jente som elsker å ta imot alt. Ikke bare når jeg kommer i munnen hennes, men hun vil gjerne ha sæden i munnen om jeg har sprutet utover kroppen hennes også. Eller hun gnir det over brystene sine.

Men jeg har erfart at det er veldig forskjell på jenter slik.

Av de jeg har ligget med de 10 - 15 siste årene er det to som virkelig har nytt det.

To andre tok også imot, men uten at de syntes det var spesielt godt.

Én spyttet det ut igjen, dét ble faktisk litt turn-off for meg, så jeg gjorde det bare et par ganger.

Noen har vært helt klare på at de ikke vil ha sæd i munnen, klar tale og greitt nok, det må respekteres.

Og noen har jo ikke likt oralsex i det hele tatt. Da mangler det noe vesentlig, synes jeg.

Statistikkforslag: 15 % svelger og liker det. :-)

Skrevet

Tråden er ryddet.

Newt moderator

Skrevet

Har prøvd flere ganger å svelge....bare bittelitt, men nei jeg begynner å brekke meg, klarer ikke å svelge!

Her gjelder det å respektere hverandre, vi har ulike behov, kan hende jeg trør litt utfor kanten nu, men jeg mener etter mine erfaringer at gutta tør mere enn oss jenter, de er frier til å prøve ut nye utfordringer innen sex enn oss, vi jenter trives med den "trygge goe" sexen.

Men oralsex er en viktig del av sexlivet, tror ikke jeg kunne klart å ha et sexliv uten oralsex.

Men vi alle er ulike både hva vi ønsker og hva vi vil gi for å opprettholde et godt sexliv.

Men analsex.... niks! men det er meg!

Hilsen lillemor.

Skrevet
Når man orker å suge' date=' så orker man vel å svelge også... Ser ikke problemet.[/quote']

Eh... fordi det er to ulike ting for meg?

Skrevet

Suge er gøy, liker også at han kommer i munnen min. Men svelge har jeg ikke prøvd enda, er vel en liten mental sperre der... Men jada, det skal prøves en gang!

Skrevet

Ehhh..... :o

:hoho: ... frossen sæd i kubeform' date=' eller kanskje knust til slusj.... kos deg![/quote']

Nå ble jeg kvalm.... :-( tror faktisk jeg snart må :kvalm:

Skrevet
Hei, ja her er vel svarene ganske representative tror, smaken er som baken vet dere.... :-)

Selv har jeg ei jente som elsker å ta imot alt. Ikke bare når jeg kommer i munnen hennes, men hun vil gjerne ha sæden i munnen om jeg har sprutet utover kroppen hennes også. Eller hun gnir det over brystene sine.

Men jeg har erfart at det er veldig forskjell på jenter slik.

Av de jeg har ligget med de 10 - 15 siste årene er det to som virkelig har nytt det.

To andre tok også imot, men uten at de syntes det var spesielt godt.

Én spyttet det ut igjen, dét ble faktisk litt turn-off for meg, så jeg gjorde det bare et par ganger.

Noen har vært helt klare på at de ikke vil ha sæd i munnen, klar tale og greitt nok, det må respekteres.

Og noen har jo ikke likt oralsex i det hele tatt. Da mangler det noe vesentlig, synes jeg.

Statistikkforslag: 15 % svelger og liker det. :-)

I og med at hun elsker å ta i mot alt, hadde det kanskje vært en god gaveidé og ta vare på litt ekstra godsaker til henne, slik at hun fikk litt ekstra til jul og ved fødselsdager?

Kan jo samle litt på en flaske og sette i kjøler'n?

Flott med slike jenter som liker å helle i seg alt. :)

Skrevet

Det her med å gå og spytte i vasken : Løper dere ut på badet med munnen full av sæd for å spytte? Jeg har ingen hang-ups som gjør at jeg må forlate åstedet med en gang det har gått for mannen uansett hvor det havner. Det høres da så lite romantisk og hyggelig ut :o ! Har sett tidligere tråder hvor damer forteller at de går og vasker og spyler seg rett etter sexen. Hadde et forhold til en fyr en gang som styrtet ut på badet for å vaske seg umiddelbart etter at han var ferdig. Følte meg ikke særlig vel der jeg lå igjen i senga.

Skrevet
Liker og liker. Har bare enkelt ikke noe i mot det.

Noenlunde det samme som hva jeg føler..

Skrevet
Det her med å gå og spytte i vasken : Løper dere ut på badet med munnen full av sæd for å spytte? Jeg har ingen hang-ups som gjør at jeg må forlate åstedet med en gang det har gått for mannen uansett hvor det havner. Det høres da så lite romantisk og hyggelig ut :o ! Har sett tidligere tråder hvor damer forteller at de går og vasker og spyler seg rett etter sexen. Hadde et forhold til en fyr en gang som styrtet ut på badet for å vaske seg umiddelbart etter at han var ferdig. Følte meg ikke særlig vel der jeg lå igjen i senga.

vi har kjøkken rett på siden av soverommet, så da er det jo ikke så lang vei liksom..2 meter?så skyller jeg det grundig ut vasken!(med tanke på kjøkkenhygiene lixom ja)

vi er jo enige da(vi er samboere) om at det er greit, og at han ikke blir fornermet om jeg spytter det ut etterpå...

noe som enkelte gutter kan bli..

jeg klarer rett og slett ikke og svelge det..jeg brekker meg bare ved tanken..men synes det er greit og bare få det i munnen og spytte det ut igjen..jeg gjør det pga. at det betyr så mye for han..sex er og glede den andre parten..ikke sant?(med forbehold!)

Skrevet

Har aldri prøvd dette selv, men hører om mange som syns dette er ekkelt, osv.

Har jo selvsagt kjent smaken på det, men aldri svelget, og det tror jeg ikke at jeg vil heller.

Kjæresten respekterer heldigvis dette!

Det burde alle mannfolk gjøre :Nikke:

Skrevet

Blir kvalm bare ved tanken! Men jeg liker jo å få det andre steder da... :sjarmor:

Skrevet

Det smaker jo ingenting, så hva er det egentlig som er så ille...?

Skrevet
Det smaker jo ingenting' date=' så hva er det egentlig som er så ille...?[/quote']

Snakker du av erfaring nå Kevin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...