CecilieB Skrevet 21. februar 2002 #1 Skrevet 21. februar 2002 Optimist som jeg er, har jeg nå gått til innkjøp av utstyr til akvarellmaling. Jeg har aldri vært borti det før, men det har kanskje noen her. Er det noen som kan anbefale meg noen bøker om dette som er bra for meg som er nybegynner?12
LilleMika Skrevet 21. februar 2002 #2 Skrevet 21. februar 2002 Har ingen titler å komme med... men gå i bokhandelen og spør!!! Eller i en kunstbutikk! Det er dessuten veldig gøy (og lærerrikt) å gå på kurs! Da får du garantert mange gode tips, i tillegg til at du antakeligvis blir enda mer inspirert!!!! Lykke til!12
Gjest KristinK Skrevet 22. februar 2002 #3 Skrevet 22. februar 2002 Jeg kjøpte meg en kjempefin bok i går om grunnteknikker i tegning og maling. Desverre husker jeg ikke tittelen på boken, men den het noe sånt som "Tegn og mal". De har den iallfall på salg hos Interbok, så man kan jo lete etter den der. Ellers finnes det massevis av bøker om akvarellmaling om du søker hos f.eks bokkilden.12
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Se noen you tuber for å lære noen teknikker. Som løfting mm. Anonymkode: 3dc28...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Se noen you tuber for å lære noen teknikker. Som løfting mm. Anonymkode: 3dc28...d4f Hvorfor i all verden har du rotet frem og svarer på et 20 år gammelt innlegg??? Anonymkode: 7cdf4...250
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #6 Skrevet 2. mai 2022 Tenk da, CecilieB kan jo være en stor kunstner i dag😁 Anonymkode: 0623d...b07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå