AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Hei, Jeg er i et skikkelig dilemma, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Dere må hjelpe, hva ville dere gjort? For tre kvart år siden møtte jeg en fyr, og vi holdt på en stund, ca. tre måneder, før jeg gjorde det slutt, eller, vi var vel aldri sammen, men veldig nære på. Jeg valgte å gjøre det slutt fordi jeg "ikke følte nok" for ham da. Nå angrer jeg skikkelig. Og jeg tenker masse på det. Tingen er, jeg tror ikke det var mangel på følelser, men mer at jeg ble redd og feiget ut. Det ble liksom så voldsomt å forholde seg til tanken på at det skulle bli oss to. Så definitivt liksom. Nå tenker jeg at jeg kanskje dreit meg ut. Jeg tror han tok det ganske tungt dessverre. Vi har ikke snakket siden, men har hverandre fortsatt på Facebook, merkelig nok. Nå kjenner jeg et stort behov for å ta kontakt, se ham igjen og føle på situasjonen igjen. Kan jeg gjøre det? Har dere vært i en lignende situasjon? Ville dere tatt "meg" tilbake? Anonymous poster hash: a6f5b...2c5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Virker jo litt rart at du ga så lett avkall på han den gangen. Jeg har ikke helt tro på deg. Du tenker at du "kanskje dreit deg ut". Det holder ikke helt. Anonymous poster hash: dde10...a73 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Folk som gjør sånn, kan fort gjøre det samme igjen, så jeg hadde trådd meget varsomt hvis jeg var han... Anonymous poster hash: 35e85...c1d 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Jeg hadde sannsynligvis gitt deg en sjanse, selv om jeg hadde mistenkt (og mistenker nå) at følelsene dine nå ikke er nøyaktig hva du tror de er. Anonymous poster hash: 82b89...6c1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #6 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har nettopp opplevd det der med en fyr. Han har følelser for meg, men turde ikke satse likevel. Jeg har avvist ham en gang for noen mnd siden, så det er sikkert derfor. Du kan jo prøve å se hva han sier. Men da må du være helt sikker på at du virkelig vil denne gangen. Anonymous poster hash: dfaf8...276
Den mystiske Skrevet 29. juni 2015 #8 Skrevet 29. juni 2015 Hva med å eventuelt ta kontakt med han og ta en vennlig kopp kaffe for å se an situasjonen? Om han fortsatt liker deg så kan det hende at dere blir sammen igjen. Allikevel, så skal jeg tro at det må en del jobbing til for å vinne tilbake tilliten hans. Lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #9 Skrevet 29. juni 2015 Tvilsomt. Skal ikke utelukke det helt, men har dårlige erfaringer med kvinner som plutselig ikke vil lenger og som vingler, og risikoen er jo større for at det skjer igjen enn hvis man går for en kvinne som vet hva hun vil. Anonymous poster hash: f22d7...870 1
Florence Skrevet 29. juni 2015 #10 Skrevet 29. juni 2015 Haha. Nå tenkte jeg på den How I Met Your Mother-episoden hvor Ted ringer en gammel ekskjæreste. Så viste det seg at hun er dritsur fordi han ringte og dumpet henne på bursdagen hennes, og når de begynner å date igjen så gjør han det igjen slutt på bursdagen hennes fordi han ikke hadde de riktige følelsene... 3
Nullfilter Skrevet 29. juni 2015 #11 Skrevet 29. juni 2015 Evig eies kun det tapte.....var det en eller annen luring som kom opp med. Sannsynligvis er ikke følelsene dine så sterke for han, men med litt avstand og litt ensomhet så vokser det frem en illusjon du forelsker deg i. Hvis du treffer han igjen vil du ganske sikkert oppleve det samme igjen, at følelsene ikke er der. Men for all del, det kan være at du har trengt avstand for å modne følelsene også, hvem vet? Bare vær forsiktig med han, ikke lek med hans følelser. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #12 Skrevet 29. juni 2015 Det beste er å være konsekvent. Hvis man har avvist en fyr en gang, så er det like greit å ikke tenke mer på ham. Jeg har hatt en tendens til å gå tilbake til menn jeg egentlig ikke vil ha, fordi jeg har vært ensom. Det ender alltid med at det blir slutt igjen. Bedre å finne en du faktisk vil ha første gangen. Anonymous poster hash: dfaf8...276 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #13 Skrevet 29. juni 2015 I en tidlig datingfase er det vel ikke uvanlig å være usikker på om en skal fortsette eller ikke. Siden du angrer mener jeg at du kan kontakte han, men være helt ærlig i forhold til hva du tenker og ønsker. Er du ofte vinglete når det kommer til følelser og menn? Anonymous poster hash: 7eaff...7ff 1
guttemann Skrevet 29. juni 2015 #14 Skrevet 29. juni 2015 Haha. Nå tenkte jeg på den How I Met Your Mother-episoden hvor Ted ringer en gammel ekskjæreste. Så viste det seg at hun er dritsur fordi han ringte og dumpet henne på bursdagen hennes, og når de begynner å date igjen så gjør han det igjen slutt på bursdagen hennes fordi han ikke hadde de riktige følelsene... Og så blir grisebanket, for hun har trent krav magasinet siden sist. ^^
Vannflaska Skrevet 2. juli 2015 #15 Skrevet 2. juli 2015 (endret) Var sånn selv for noen år siden med en fyr som var 5 år yngre. Må nevnes at det hadde blitt slutt mellom kjæresten min i den perioden og han støttet meg veldig. Jeg såret han gang på gang fordi jeg ikke visste hva jeg ville og fordi jeg visste han kom til å ta meg tilbake. Til slutt ble han lei og jeg måtte trygle og be for å få han til å forstå at jeg var klar. Han ble overbevist og vi hadde det fint i 2 mnd før jeg gjorde det slutt for siste gang. Han er en drømmekjæreste for de fleste og har funnet seg en bedre match nå 😄☺️👌🏻 Han var en rebound for meg dessverre. Angrer ikke i ettertid da. Håper du HAR følelser, og ikke bare er ute etter opperksomhet som jeg var. Glemte å svare på spørsmålet. Jeg ville tatt deg tilbake hvis jeg var forelsket. Endret 2. juli 2015 av Vannflaska
Adara Skrevet 2. juli 2015 #16 Skrevet 2. juli 2015 Bare en måte å finne ut hva han vil gjøre.. Man angrer på tingene man ikke gjorde.. Mer en man angrer på det en har gjort. I mange tilfeller ihvertfall, og dette høres ut som et sånn tilfelle. Om jeg var virkelig forelsket så ville jeg nok vurdert det.
Gjest Hofmann Skrevet 2. juli 2015 #17 Skrevet 2. juli 2015 Ja ja, klart eg hadde. Ein er trass alt som regel fullstendig idiot når ein har hjartesorg, så eg tvilar sterkt på at eg hadde tenkt særleg over det faktum at det mest sannsynleg ville enda i helvete igjen. Kjøyr på, det skadar deg ikkje å prøve. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #18 Skrevet 2. juli 2015 Må bare slutte meg til de andre her. Du føler deg nok bare litt ensom og har et lite utvalg. Sikker på at du ikke bare savner en kjæreste, og at du ikke nødvendigvis savner akkurat ham? Du har såret ham en gang allerede så ikke lek med følelsene hans med mindre du er hundre prosent sikker på at det er ham du savner og ikke bare en mann generelt som er glad i deg... Det er deilig å ha en som er forelsket i seg men man skal ikke leke med andres følelser.Anonymous poster hash: ec082...bd5 1
Okapi Skrevet 2. juli 2015 #19 Skrevet 2. juli 2015 Kanskje det? Hva du gjorde spiller egentlig liten rolle, det som teller er hva jeg føler om deg nå. At du har dumpet meg tidligere er ingen dealbreaker i seg selv. Er et par jeg har holdt på med tidligere som gjerne kunne tatt kontakt på nytt (og selvsagt noen jeg absolutt ikke har noe behov for å treffe igjen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå