Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enten det er papirutgave eller på Internett.

Før leste jeg mye vg, men må si jeg nå liker mye bedre Aftenposten i papirutgave og nrk.no. Og så leser jeg lokalavisa.

Anonymous poster hash: f699c...6dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Morgenbladet, Aftenposten, DN og av og til Klassekampen.

Abonnerer på Aftenposten innsikt, The Econominst og TIME Magazine

Anonymous poster hash: 93ce5...cf6
Gjest ærligøs
Skrevet

Dagbladet og NRK på nett. Burde lest en engelsk avis, men får ikke tid til det. Kompenserer ved å lese Knøttene på engelsk. Sikkert like bra. 

Skrevet

Vg, db, ap, nrk, og minst 2 lokalaviser.

Skrevet

Jeg leser bare morgenbladet og av og til klikker jeg på aftenposten.no, og enda sjeldnere klassekampen. Jeg har klart å slutte å lese alle nettaviser, og spesielt er jeg fornøyd med at jeg ikke leser dagbladet. Jeg klikker innom forsida av og til når jeg glemmer meg i ferien, og når jeg da ser kjendisbloggere med største oppslaget, så kommer jeg meg fort vekk igjen. For en møkkaavis.

AnonymBruker
Skrevet

aftenposten, vg, dagbladet, nrk, nettavisen, e24(dersom den teller), the times, el mundo, the journal, the independent, the guardian, el país, de telegraaf

er en del hehe 

Anonymous poster hash: 52147...de1
AnonymBruker
Skrevet

Dagbladet, VG og NRK på nett. Sjeldnere Aftenposten etter at de begrenset antall artikler man kan lese gratis. Papiraviser leser jeg sjelden, da forsidene nesten utelukkende har tullesaker som "her er ekspertenes tips om ditten og datten", og "nå kommer sommeren" og "nå forsvinner den igjen" og "nei der var den visst tilbake". 

Anonymous poster hash: 7dd27...0cd
AnonymBruker
Skrevet

Se&Hør papirutgave 

Anonymous poster hash: 9375b...d9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...