Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev uheldigvis inn feil passord litt for mange ganger, når jeg skulle logge meg inn hos nettbanken min. Hvordan kan jeg få åpnet den igjen?

Hva slags spørsmål risikerer man å få dersom man ringer til banken, for å få åpnet nettbanken sin igjen? Bortsett fra navn, personnummer, adresse hvor man er registrert bosatt, og slike ting. Jeg har ikke noen  banklån, BSU eller noen høyrente-konto. I denne banken har jeg bare ein vanlig brukskonto som ikke er knyttet opp mot noen andre kontoer. Så jeg skjønner ikke hva slags spørsmål jeg egentlig kan få angående denne kontoen....

Anonymous poster hash: 98899...0d9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får div kontroll spørsmål, som personnummer, fullt navn... 

Da jeg klarte å sperre bank brikken så fikk jeg et randomt spørsmål. "Du heter *** til etternavn, har du et etternavn til, og isåfall, hva er det?". Ja, jeg har to etternavn  :fnise:

Anonymous poster hash: e3143...aa3
Skrevet

Mener å huske at de spurte om antall konti jeg har i banken en gang. Det er bare å ringe. De er vandt til at folk klarer å låse kontoen.

Skrevet

Jeg klarte en gang å svare feil på flere av kontrollspørsmålene uten at det virket som om det hadde så mye å si.

AnonymBruker
Skrevet

De kan spørre deg hvem du får penger fra og ca hvor mye du fikk i lønn sist...

Min stenger seg stadig, er gjort på et par minutter å få åpnet den igjen :)

Jeg har bare to kontoer i banken, ikke noe lån, BSU eller lignende.

Anonymous poster hash: e1d9c...a2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...