AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Noen forslag til hva jeg kan ha til tekst på bårebuketten fra mine barn til deres oldemor? Barna er relativt små, men oldemoren har hatt en stor og viktig plass i livet deres.Anonymous poster hash: fd7d0...f4c
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Noen forslag til hva jeg kan ha til tekst på bårebuketten fra mine barn til deres oldemor? Barna er relativt små, men oldemoren har hatt en stor og viktig plass i livet deres.Anonymous poster hash: fd7d0...f4c Om du ikke har noe personlig du føler for å skrive er vel "takk for gode opplevelser og minner" standard? Eventuelt "takk for alt oldemor". Kaller de henne noe spesielt (her kaller min datter oldemor for Olla), så hadde jeg lagt det til. Hadde vårt barns oldemor gått bort (bank i bordet for at det ikke skjer på mange år), så tenker jeg "susser og klemmer til verdens beste Olla, for alt du har vært for meg. Kjærlighet fra xxx" hadde vært noe jeg hadde valgt. Her er "suss og klem" noe hun alltid sier til henne når de er sammen, så derfor hadde det vært naturlig for oss. Anonymous poster hash: 0e653...b0b
Gjest Blondie65 Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Bare navnene på oldebarna kan også være fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå