Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har gjort en kjempe, kjempe flause...! :oops:

Men før jeg forteller den til dere så lurer jeg på hva det flaueste dere har gjort fremfor kjæresten/en gutt dere liker er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg glemte navnet til eksen en gang da jeg skulle presentere han for noen venner av foreldrene mine!

Gjest Kajsa-krabat
Skrevet

Sagt feil navn...ropte xèns navn da jeg skulle rope på han...... :oops: :oops: :oops: men de har veldig like navn.... :oops:

Gjest trådstarter
Skrevet

Jepp...dette med promping er flaut!!!

Det var det som skjedde med meg også. Jeg har nettopp blitt kjent med en gutt. Her om dagen hadde vi det litt morsomt, jeg lo ganke mye...så plutselig prompa jeg (ganske så høyt). :oops: FLAUT!!!

Hva gjør man egentlig i en sånn situasjon? Ler det hele bort? No, I dont think so...

Skrevet

Vi er jo bare mennesker - så det kan da skje alle. Jeg hadde ledd det bort....ikke så mye annet å gjøre. Og det kunne alltid vært værre.

Ei venninne av meg,prompa mens kjæresten slikket henne!!!!!! Da snakker vi om skikkelig flause,altså....'

Tror det er det værste som har skjedd henne...skjønner ikke at hun turte å fortelle meg det engang...hihi;)

Gjest trådstarter
Skrevet

Jeg syns dette var så flaut at jeg ikke vet om jeg kan se han i øynene mer. Jeg tenker på det hele tiden :( . Jeg vet det er normalt osv, men det var bare SÅ pinlig!!! ÅH... :oops: :cry:

Skrevet

Skjønner ikke hva som er flaut med at lufta må ut og at den tilfeldigvis kom ut på feil tidspunkt. Er det flaut å hikke? Eller å hoste? Promping er en ehelt normal kroppsfunksjon som mange andre. Lufta skal ut.

Skrevet
Skjønner ikke hva som er flaut med at lufta må ut og at den tilfeldigvis kom ut på feil tidspunkt. Er det flaut å hikke? Eller å hoste? Promping er en ehelt normal kroppsfunksjon som mange andre. Lufta skal ut.

Fornuften tilsier dette ja, men jeg syns det er voldsomt flaut likevel.. :oops:

Skrevet

Hva gjør man egentlig i en sånn situasjon? Ler det hele bort? No, I dont think so...

Hva er alternativet da? Sette seg ned og prate om det?

Æsja, rødme litt, le litt, gjemme fjeste i ei pute og si noe slik som: nå lo jeg så jeg prompa! så ler du litt til.

Da ser typen at du ble flau og ikke er den typen som promper til alle og enhver! :ler:

Jeg har fullstendig noia på å prompa så andre hører, men det har roet seg litt nå da (ikke prompinga, men noia - dundrer fremdeles i senga, stakkars mannen min). Men kunne aldri vært i et slikt forhold der partnerene sitter og promper ved siden av hverandre i sofaen. En fjert som unnslipper får så være, men ikke med vitende vilje og høytrykk.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Anser ikke å prompe som en kjempe flause. Ja, litt flaut, og spesielt om en akkurat har møtt hverandre, men langt i fra kjempe flause. :wink:

Skrevet
Prompe i senga så jeg våknet av det selv! :ler:

:hoho::hoho::hoho:

Nå fikk du meg til å le!!!

Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

Nå fikk du meg til å le!!!

En latter forlenger livet, sier de, så jeg håper du er et godt menneske siden jeg har fått deg til å leve et sekund lenger! Spørs om du hadde ledd likemye om du hadde bodd sammen med meg. Smyger dem ut om dagen, men tar igjen på lydnivået om natta! :ler:

Skrevet

Det flaueste, og verste, er at jeg har brukt eksens navn et par ganger overfor kjæresten min.

Begge gangene har vært ganske kort tid etter at jeg har pratet med eksen (om unger etc), og den ene av gangene skjeddde mens vi lå og elsket.

Helt fryketelig! Og utrolig sårt for kjærestem min der og da.

Men vi fikk snakket om det, og hun vet det ikke har noe med følelser for eksen........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...