Gå til innhold

Er du noen ganger helt blakk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det hender meg. Sånn som nå, i kveld...

Jo, da. Har brød og tre pålegg. Men ikke til noe ekstra. Sånn som sjokolade eller softis. Noe jeg selvsagt har spesielt lyst på når jeg ikke har penger til deg.

Så, hvor mange på KG opplever dette? Føler alle har så mye penger, eier hytter og flotte landsteder.

Så senest i går noen som skal selge sommerstedet sitt til 25 millioner...

Anonymous poster hash: 0a903...717

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså, så dette med sommerhuset på facebook...

Anonymous poster hash: 0a903...717

Gjest Morello
Skrevet

Japp, ganske ofte at jeg ikke har en skit igjen.

Skrevet

Har ikke vært blakk siden jeg var ti.

AnonymBruker
Skrevet

Det hender at jeg går i null(har ikke kreditt) på Visakortet mitt.

Men har alltid penger i bakhånd, på spare/bufferkonto.

Anonymous poster hash: 98f2d...c98
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, nå som både samboeren min og jeg har vært arbeidsledige i over et halvt år så har det ikke akkurat vært mye til overs. Hvis èn eller begge av oss er i 100% arbeid så har vi nok til overs både til å spare litt hver måned og kose oss litt ekstra.

Anonymous poster hash: 28b55...d7d
Skrevet

Har jeg ikke vært siden jeg var student, men så eier jeg heller hverken hytte eller landsted. Jeg eier ikke engang mitt eget hjem.

Skrevet

Kan ikke huske sist gang jeg var helt blakk, men utelukker ikke at det ikke kan skje i fremtiden

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Tror ikke jeg har vært blakk siden jeg var sånn 13-14 år.

Skrevet

Det hender at brukskontoen min er forholdsvis tom rett før lønning, men det er fordi jeg er (over)ivrig overfører til BSU og sparekonto så sånn sett er jeg aldri blakk.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri blakk. Sjelden jeg har mindre enn et par tusen på konto når lønninga kommer.

Anonymous poster hash: cd11d...95a
  • Liker 1
Skrevet

jeg føler alltid jeg er "blakk" før lønning, men jeg er jo ikke det, har jo alltids sparepengene, men det sitter langt inne å gå på sparekontoen

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært blakk før jeg ble syk. Vært på AAP i halvannet år, så nå går jeg flere tusen i minus hver måned pga dyre medisiner som jeg ikke får støtte til og høyt matbudsjett pga spesialdiett pga magesykdom.

Hadde litt sparepenger men det går jo nedover kan man si.

Anonymous poster hash: 047a8...b51
AnonymBruker
Skrevet

Før kunne jeg lett spare 5000 pr mnd uten å merke det. Ting kan jaggu endre seg fort...

Anonymous poster hash: 047a8...b51
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer har langt ifra mye penger, siden jeg mottar aap (minstesats) og han er arbeidsledig, men det hender svært sjeldent at vi er helt blakk. Vi har alltid rundt 5-600 kr igjen når jeg får penger. 

Anonymous poster hash: 85a50...a5d
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid litt ekstra penger på sparekonto/ årets bsu som jeg kan ta av. Prøver selvsagt å leve litt billig slik at jeg kan unngå å bruke dette, men om jeg har veldig lyst på noe så bruker jeg heller sparepengene og tar en ekstravakt eller to på jobb for å spare opp igjen pengene. 

Anonymous poster hash: 86456...9cb
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer har langt ifra mye penger, siden jeg mottar aap (minstesats) og han er arbeidsledig, men det hender svært sjeldent at vi er helt blakk. Vi har alltid rundt 5-600 kr igjen når jeg får penger. 

Og jeg har penger på sparekontoen om det virkelig blir krise en gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger til side penger med en gang jeg har fått lønna. Resten bruker jeg for utgifter. Så jeg har sparepenger men de bruker jeg så og si aldri bare fordi jeg har brukt alt for mye penger for ting jeg egentlig ikke trenger. Da er det straff i seg selv å gå blakk til lønna. Og når det gjelder facebook bilder...tjah,for noen dager side så jeg et veldig fint bilde av venninna og hennes familie i tyrkia,5stjerners hotell og all inclusive. Det ser nydelig ut og de koser seg enormt. Hvem ville sagt at mannen er arbeidsledig i mer enn halvt år og hennes jobb henger i et tynt tråd. De har vært på skitur i vinteren og spent 50 000kr der,rett før han ble arbeidsledig. Sprøtt,spør du meg men de lever det livet,ikke jeg. Så ikke tror dine øyne når det gjelder facebook!

Anonymous poster hash: 8d53f...e05

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alltid noe særlig til overs, og bilen er flink til å kreve pleie.... Men en buffer har vi alltid hatt om det skulle oppstå noe eller at vi ikke har penger til overs.

Det vi har til overs for måneden går inn på sparing.

Anonymous poster hash: 9b196...f5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...