Gå til innhold

Ferieflørt eller noe mer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en gutt fra Beliga da jeg var ute og reiste tidligere i år. Vi fikk utrolig god kontakt, og jeg fikk veldig sterke følelser for han. Jeg reiste hjem etter to uker, mens han har reist rundt i 2 måneder og kom hjem på tirsdag denne uken.

Selv om han har reist rundt, har vi likevel pratet mye sammen over facebook (omtrent hver dag, eller når han har hatt wifi.) Vi har snakket mye om at han skal komme til Norge i slutten av juli for å bo hos meg i en uke. 

Forrige helg dro jeg til London med familien, og sendte han en melding hvor jeg ønsket han god tur hjem fra reisen og at jeg håper vi sees i juli. Han takket for fin melding, og skrev "probably see you in july". Nå er han hjemme igjen, og vi har faktisk ikke pratet sammen etter dette. Jeg sendte han en melding via facebook på torsdag (ville ikke mase) og spurte hvordan det var å være tilbake hjemme - det står bare "sett"...

Jeg bare lurer på om det er noen som har noen tips til hva jeg bør gjøre nå. Jeg liker han veldig godt, og jeg har aldri truffet noen som får meg til å føle meg på den måten jeg gjør når vi er sammen eller prater sammen. Jeg vet jo ikke helt hvor vi står, men det virker jo som vi begge liker hverandre ettersom vi planlegger å møtes igjen på slutten av sommeren. Jeg har ingenting i mot et avstandsforhold, og er veldig sikker på at dette er det jeg ønsker.

Jeg er livredd for å mase på han, og tror kanskje det beste er å vente til han tar kontakt? Eller bør jeg bare kjøre på og fortelle han hva jeg tenker? Hjelp :(

Anonymous poster hash: f6a24...a38

Anonymous poster hash: f6a24...a38
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du kan fortelle det rett ut jeg. Blir ikke overraska om han selv bare ser på det som ferieflørt, men hva har du isåfall å tape? Er det ikke bedre å finne ut hva han tenker, så du vet om du bare skal gå videre eller ikke? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...