aurinko Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Heisann. Jeg er litt usikker på om jeg plasserer denne i riktig emne, hvis ikke så får admin bare flytte den. Jeg bestilte en skjorte fra Zalando til 999,- og skjorten ble for stor for meg. Jeg ser nå at skjorten er gått ned til 600,- og jeg retunerer skjorten denne uken. Vil jeg få tilbake 999,- eller 600,-?
Ms. Steele Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Du bør få tilbake det beløpet som du har betalt, uavhengig av nedsatt pris nå. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Heisann. Jeg er litt usikker på om jeg plasserer denne i riktig emne, hvis ikke så får admin bare flytte den. Jeg bestilte en skjorte fra Zalando til 999,- og skjorten ble for stor for meg. Jeg ser nå at skjorten er gått ned til 600,- og jeg retunerer skjorten denne uken. Vil jeg få tilbake 999,- eller 600,-? Zalando er vel den som kan svare på dette, men vil tro du får igjen det du betalte. Anonymous poster hash: 1440b...9b4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Du får selvfølgelig igjen det du betalte. Det sier seg selv, det er jo åpent kjøp på nettbutikker. Det eneste man da kan risikere å betale er frakten, men Zalando har vel fri frakt på retur også. Anonymous poster hash: 10ead...63f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå