Gå til innhold

Hva gjør jeg feil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... når barna svarer frekt og ufordragelig? Sønnen på 12 kan be meg om å holde kjeft når han er sint. Det smeller i dører, guttene mine, tre stk. krangler så busta fyker. Sloss gjør dem og!!!

De er i alderen 9, 12 og 13 år.

Andre familier virker så harmoniske, her er det ofte full krig mellom brødrene. Jeg kan ha gode samtaler med dem, men det er helst med en og en.

Hvordan kan jeg få mer respekt? Selv svarte jeg aldri mine foreldre slik de gjør.

Spesielt 12- åringen er utfordrende.

Jeg er av den rolige typen, hever sjelden stemmen.

Nå står ferien for tur, men jeg ser virkelig ikke frem til en tur med skriking og kjefting. Faren bryr seg liksom ikke så mye om det, han gleder seg til ferien vår.

I det minste godt vi ikke reiser sammen med noen, for jeg skammer meg over at jeg ikke har klart å lege en bedre kultur her hjemme. 😥

Anonymous poster hash: e8d27...a92

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er helt umulig å svare på uten å ha observert samspillet mellom dere som en familie. Kgerne kan synse og mene en hel lang tråd, uten å treffe blink en eneste en gang fordi de ikke ser annet enn din oppfatning og dine opplysninger i tråden.

Hva mener ungene er årsaken til oppførselen? Har du spurt dem?

Anonymous poster hash: a9647...294

Skrevet

Du kan få respekt ved å gi respekt. Når barns oppfører deg slik så trenger dem jo gode og faste rammer. Ikke en mor som er redd for å heve stemmen og en far som er passiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...