AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 De seneste tjue årene har en merkelig bevegelse ønsket å gjøre ddet normalt å kle seg ut som motsette kjønn, å være tiltrukket av det samme og at folk skal kunne skifte kjønn. Faktum er at alle er det kjønnet de er født med og det kun er hetroseksuelle som kan skape barn sammen. Som er grunnlaget for kjærlighet mellom en mann og ei kvinne. At menn og kvinner har ulike identiteter er fordi de møter ulike utfordringer og ulike styrker gitt deres kropp. Eksempelvis vil en mann bli valgt av ei kvinne basert på hvor godt han har gjort det i livet og hvor mye pengar han tjener. Ei kvinne blir oftest valgt basert på fruktbarhet. Identitetene basert på kjønn øker lykken deres senere i livet fordi de lettere oppnår det nødvendige. Gjennom denne tullete propagandaen som enkeltr driver med, ødelegger de liv. Homofili er enten en psykisk abnormalitet, som stammer fra tankene, eller er en fysisk forskjell i hjernen som videre fører til at personen misforstår hva han eller henne skal bli tiltrukket av. For det er jo ikke godt eller nydelig når en ikke skaper liv. Det er helt nøytralt. Alle disse utklederne, kjønnskifterne og homsene er bare ett prosent av befolkningen. Noe som er naturlig siden de som oftest ikke vil bringe videre avkom. Dessverre har jo lesbiske få barn, noe som sikkert øker antallet som har denne mutasjonen. I tillegg til de aldri får møte faren sin. Jeg lurer litt på hva som kan være årsaken til at dette er så viktige for enkelte og media. For vanlige folk driter i dem. Det jeg er mest redd for er alle barna som ødelegger livene sine ved å ikke innta kjønnsroller som hjelper dem å finne en make. Særlig gutter er det farlig ned.Anonymous poster hash: ef84a...ce0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Jeg sier forresten ikke at alle typuske gutte og jenteting er positivt. Slik som at gutter er bråkete og bøllete er selvsagt negativt. De burde være slik som jenter oftere er og få seg en utdanning. Altså tenker jeg på mer positive ting som kan øke deres sosiale krets og økonomi.Anonymous poster hash: ef84a...ce0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Det er viktig av samme grunn som det er viktig at havet er vått og ting faller mot bakken, fordi det er slik det er. Hvis ei jente blir tiltrukket av jenter eller en gutt tiltrekkes av gutter, eller kanskje de tiltrekkes like mye av begge, la dem tiltrekkes, og la dem innlede forhold til andre som føler det samme. Hvorfor har det vært så viktig å forby det tidligere? Hvis en gutt føler seg som en jente, helst vil leke jenteleker sammen med jentene og kle seg i jenteklær, hvorfor ikke? En gutt som helst vil være jente og aldri får et forhold til ei jente vil kanskje ikke få avkom, men hvorfor gjør det noe? Det er mange nok som får avkom til å holde verden befolket. Om det er viktigere for gutten å leve med den han elsker enn å få barn, la det være opp til ham, du har ingenting med saken å gjøre! Anonymous poster hash: cb473...064 4
Aricia Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Sjelden jeg har lest så mye fordomsfullt vås på én gang. 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #6 Skrevet 28. juni 2015 Det er viktig av samme grunn som det er viktig at havet er vått og ting faller mot bakken, fordi det er slik det er. Hvis ei jente blir tiltrukket av jenter eller en gutt tiltrekkes av gutter, eller kanskje de tiltrekkes like mye av begge, la dem tiltrekkes, og la dem innlede forhold til andre som føler det samme. Hvorfor har det vært så viktig å forby det tidligere? Hvis en gutt føler seg som en jente, helst vil leke jenteleker sammen med jentene og kle seg i jenteklær, hvorfor ikke? En gutt som helst vil være jente og aldri får et forhold til ei jente vil kanskje ikke få avkom, men hvorfor gjør det noe? Det er mange nok som får avkom til å holde verden befolket. Om det er viktigere for gutten å leve med den han elsker enn å få barn, la det være opp til ham, du har ingenting med saken å gjøre!Anonymous poster hash: cb473...064 Jeg skrev ikke at ingen skulle få lov til det, jeg skrev at det ikke er noe godt i homofili. Det er et nøytralt konsept, ikke noe godt eller vondt. Det stammer enten fra tankene til personen eller fra en forskjell i hjernen, mao en mutasjon. Når det gjelder transvesitter og de som kler seg ut gjelder det nok det samme. De utgjør en liten prosent av befolkningen, muligens 1% og vi trenger ikke å bry oss med dem. Selv om det er synd på mange. Det som er så negativt med det er at barnet mister en stor glede i livet og kan bli ulykkelig. Om en gutt kler seg som en jente eller oppfører seg på en måte som gjør det mindre sannsynlig for at han vil få en make ødelegger det liv. Ingen andre enn ondebpsykopater kan ønske noe slikt på folk. Når det gjelder det at det blir født nok barn i verden har ikke det noe å si. Det er vårt samfunn pg folk det er prat om. Ikke afrikanere. Om vi tenker slik og andre ikke vil jo vi forsvinne og ikke dem. Det er jo bare idiotisk.Anonymous poster hash: ef84a...ce0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #7 Skrevet 28. juni 2015 Så vil jeg legge til: barn skal ikke avgjøre om de vil være jente eller gutt. De er idioter og ikke utviklet. Oppdra dem slik at de får seg en partner av motsett kjønn slik at de også kan bli lykkelig. Ikke ødelegg dem.Anonymous poster hash: ef84a...ce0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #8 Skrevet 28. juni 2015 Jeg skrev ikke at ingen skulle få lov til det, jeg skrev at det ikke er noe godt i homofili. Det er et nøytralt konsept, ikke noe godt eller vondt. Det stammer enten fra tankene til personen eller fra en forskjell i hjernen, mao en mutasjon. Når det gjelder transvesitter og de som kler seg ut gjelder det nok det samme. De utgjør en liten prosent av befolkningen, muligens 1% og vi trenger ikke å bry oss med dem. Selv om det er synd på mange.Det som er så negativt med det er at barnet mister en stor glede i livet og kan bli ulykkelig. Om en gutt kler seg som en jente eller oppfører seg på en måte som gjør det mindre sannsynlig for at han vil få en make ødelegger det liv. Ingen andre enn ondebpsykopater kan ønske noe slikt på folk. Når det gjelder det at det blir født nok barn i verden har ikke det noe å si. Det er vårt samfunn pg folk det er prat om. Ikke afrikanere. Om vi tenker slik og andre ikke vil jo vi forsvinne og ikke dem. Det er jo bare idiotisk.Anonymous poster hash: ef84a...ce0 ... Du har virkelig ikke forstått noe av det du uttaler deg om, du. Anonymous poster hash: 87181...37d 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #9 Skrevet 28. juni 2015 Det å sitte å vikle seg inn i et nett av fordommer og subjektive teorier, og ha behov for å tyte om det på nettet, er det også en mutasjon? Kanskje du burde fulgt dine egne anmodninger og kommet deg ut og formert deg litt. Anonymous poster hash: 82597...f70 2
Gjest Evans Skrevet 28. juni 2015 #10 Skrevet 28. juni 2015 Barn har det best om de får vokse opp med tryggheten om at de er gode nok som de er og at foreldre og samfunnet vil like de som de er. Presser du folk inn i roller de ikke hører hjemme i eller opplever de frykt for å være den de er, så sier det seg selv at det ikke er godt for folk.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #11 Skrevet 28. juni 2015 Det å sitte å vikle seg inn i et nett av fordommer og subjektive teorier, og ha behov for å tyte om det på nettet, er det også en mutasjon? Kanskje du burde fulgt dine egne anmodninger og kommet deg ut og formert deg litt. Anonymous poster hash: 82597...f70 Nei for guds skyld, det er ikke alle gener som trenger å videreføres. Anonymous poster hash: 87181...37d 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #12 Skrevet 28. juni 2015 Jeg er mest imponert over at noen fortsatt har slike holdninger og hvor lite opplyste enkelte folk er Gratulerer TS. Du har virkelig ikke skjønt noe av livet. Anonymous poster hash: 7384f...d4b
Lutetium 71 Skrevet 28. juni 2015 #13 Skrevet 28. juni 2015 Så vil jeg legge til: barn skal ikke avgjøre om de vil være jente eller gutt. De er idioter og ikke utviklet. Oppdra dem slik at de får seg en partner av motsett kjønn slik at de også kan bli lykkelig. Ikke ødelegg dem.Anonymous poster hash: ef84a...ce0 En gang i tiden prøvde man å oppdra barn til å skrive med høyre hånd. Det gikk bare sånn halveis. Sikkert fordi de var idioter. 1
Gjest Olivia Benson Skrevet 28. juni 2015 #14 Skrevet 28. juni 2015 Jeg skrev ikke at ingen skulle få lov til det, jeg skrev at det ikke er noe godt i homofili. Det er et nøytralt konsept, ikke noe godt eller vondt. Det stammer enten fra tankene til personen eller fra en forskjell i hjernen, mao en mutasjon. Når det gjelder transvesitter og de som kler seg ut gjelder det nok det samme. De utgjør en liten prosent av befolkningen, muligens 1% og vi trenger ikke å bry oss med dem. Selv om det er synd på mange. Det som er så negativt med det er at barnet mister en stor glede i livet og kan bli ulykkelig. Om en gutt kler seg som en jente eller oppfører seg på en måte som gjør det mindre sannsynlig for at han vil få en make ødelegger det liv. Ingen andre enn ondebpsykopater kan ønske noe slikt på folk. Når det gjelder det at det blir født nok barn i verden har ikke det noe å si. Det er vårt samfunn pg folk det er prat om. Ikke afrikanere. Om vi tenker slik og andre ikke vil jo vi forsvinne og ikke dem. Det er jo bare idiotisk.Anonymous poster hash: ef84a...ce0 Homofile par har like mye kjærlighet som heterofile. Er det ikke godt i kjærlighet?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #15 Skrevet 28. juni 2015 Dette er det mest idiotiske pisset jeg har lest hittil i år. Og jeg leser ekstremt mye. Det er virkelig på tide du lukker de bøkene du leser på og begynner å legge fra deg alle forvrengte ideer og misoppfatninger. Tror vi kan trygt si at dine gener ikke er verdt å spre videre, bestill derfor henvisning til sterilisering straks legen åpner døren imorgen. Nei vent, oppsøk akutten. I ditt tilfelle er det klinisk nødvendig og en hastesak.Anonymous poster hash: b7f13...b31
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #16 Skrevet 28. juni 2015 Det å sitte å vikle seg inn i et nett av fordommer og subjektive teorier, og ha behov for å tyte om det på nettet, er det også en mutasjon? Kanskje du burde fulgt dine egne anmodninger og kommet deg ut og formert deg litt. Anonymous poster hash: 82597...f70 Først må jeg finne noen å få barn og gifte meg med. Det er verre enn selve formeringen.Anonymous poster hash: ef84a...ce0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #17 Skrevet 28. juni 2015 En gang i tiden prøvde man å oppdra barn til å skrive med høyre hånd. Det gikk bare sånn halveis. Sikkert fordi de var idioter. De ville det fordi de ellers smurte de blekket utover arket. Det var en stor suksess.Anonymous poster hash: ef84a...ce0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå