AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Del Skrevet 28. juni 2015 Jeg har ganske små, smale lepper. Underleppen er litt større, mens den øverst er ganske liten. Har prøvd å tegne opp med lipliner for å prøve å få de til å se større ut, spesielt om jeg skal ha litt farge. Rød leppestift kler jeg ikke, ser rett og slett ikke bra ut med de leppene jeg har. Så prøver å holde meg til lyse, naturlige farger. Men syns det er vanskelig forde, å finne hvilke farger som funker osv på smale lepper. Noen som har noen tips/triks? Anonymous poster hash: f3609...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Del Skrevet 28. juni 2015 Jeg aner ikke. Hvor er Jan Thomas når vi virkelig trenger han? Anonymous poster hash: a4aad...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 28. juni 2015 #3 Del Skrevet 28. juni 2015 Gå inn på nettstaden til Lisa Eldridge, og søk opp den videoen der ho legg leppestift på ei med smale lepper. Eldridge er ofseleg flink! Fann han: http://www.lisaeldridge.com/video/25716/how-to-make-thin-or-uneven-lips-look-full-fabulous-without-surgery/#.VZBMovmqpBc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå