Berit Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Selv om jeg bruker nattkrem, føles ansiktshuden tørr om morgenen. Kan godt være jeg bruker feil nattkrem. Har prøvd litt forskjellige, men føler det oftest er sånn likevel. Noen gode råd?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Vet du hvilken hudtype du har, og eventuelt hvilke hudtilstander? Om du ikke er helt sikker ville jeg enten ha lest meg opp på det på nettet, eller gått til hudpleier for en hudanalyse. Og kanskje du kan gi oss en oversikt over hvilke nattkremer du har prøvd? Anonymous poster hash: 4f9b9...b9b
Berit Skrevet 28. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2015 Jeg tror jeg drikker nok vann. Er litt bevisst på det. Drikker nesten bare vann av drikke. Tror jeg har normal til tørr hud har jeg fått høre av hudterapeut. Har brukt bioterm nattkrem (tror for normal hud). Har prøvd A-krem fra apoteket. Mandelkrem fra Weleda Origin nattkrem (normal hud) Kokosolje Dermologica fuktighetskrem for litt tørr hud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå