Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig feil plass å spørre men prøver her.

Var på Change å kjøpte ny bh på onsdag. Har brukt den et par dager nå, men den gnager rundt og gir meg dobbelpupp. Da er vel både omkrets og cup feil? Hun som målte og hjalp meg mente at jeg hadde så god plass at jeg burde ha mindre omkrets enn det jeg har, men denne strammer så det er ubehagelig, kan vel ikke ha ennå mindre da?

Men spørsmålet, kan jeg klage og få ny i en bedre størrelse nå som den er brukt? Jeg gikk jo på change for å endelig få rett størrelse

Anonymous poster hash: 64215...2db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom de har målt, tilpasset og sagt; denne må du ha, så kan du selvsagt klage når den ikke sitter korrekt.

AnonymBruker
Skrevet

Skal du ha skikkelig hjelp, så går du bare ikke på Change. 

Verken kunnskapen til de ansatte eller kvaliteten på varene er noe å rope hurra for. Riktignok har de store størrelser til noe lavere priser enn andre spesialbutikker, men det er mer verdt pengene å gå på et ordentlig sted. 

Anonymous poster hash: ca830...1dd
  • Liker 2
Skrevet

Hvis du kjøpte den etter råd fra de ansatte kan du selvfølgelig klage.

AnonymBruker
Skrevet

Skal du ha skikkelig hjelp, så går du bare ikke på Change. Verken kunnskapen til de ansatte eller kvaliteten på varene er noe å rope hurra for. Riktignok har de store størrelser til noe lavere priser enn andre spesialbutikker, men det er mer verdt pengene å gå på et ordentlig sted.  Anonymous poster hash: ca830...1dd

Og hvor går man da?

Selv er heg veldig fornøyd med Lindex. Billig og bra.

Anonymous poster hash: 2b0bc...52c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...