hillie Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Har en merkelig lukt på badet, vanskelig å beskrive, men det er en slags malingslukt. Denne lukten er spesielt sterk i et skap like under vasken, der vannlås og rør er. Jeg kan også kjenne lukten i skapende på soverommet, som da står på veggen mot badet. Må lufte kontinuerlig for at ikke lukten skal bli så sterk. Noen som vet hva dette kan være? Min husvert åpnet vannlåsen, men man kunne ikke kjenne noen spesiell lukt i den.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Ganske sikkert mugg eller mugg og bakterievekst i veggen mellom bad og soverom. Finn deg et annet sted å bo! Dette er sannsynligvis også helseskadelig å bo i. Anonymous poster hash: 903ea...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Eventuelt er det såpass enkelt: ikke alle rørgjennomføringer er tette. Om noen maler over eller under ditt bad (eller kjøkken) i et eldre hus er det ikke unormalt at du får lukten inn til deg. Dersom ingen maler ville jeg fulgt rådet til vedkommende over. Ikke alle plages av mugg og det er ikke beviselig farlig for ellers friske mennesker. Men ikke dermed noe en ønsker å leve med når en ikke må.Anonymous poster hash: 2eedf...331
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Dersom ingen maler ville jeg fulgt rådet til vedkommende over. Ikke alle plages av mugg og det er ikke beviselig farlig for ellers friske mennesker. Men ikke dermed noe en ønsker å leve med når en ikke må.Anonymous poster hash: 2eedf...331 At mugg er helseskadelig og fører til astma og andre helseproblemer er bevist over enhver rimelig tvil. Det er bare snakk om dose og responstid. Anonymous poster hash: 903ea...ea8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå