Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blitt singel etter et grusomt brudd!

Vi hadde vært sammen i mange år, planla større hus og familie sammen!

Nå er alle fremtidsplaner brått revet bort!

Vil bare komme meg på beina igjen, og egentlig være alene..

Men jeg ønsker familie og kan altså ikke sitte i ro i mange år før jeg orker å treffe nye menn. Jeg er 33 år, huff!

Jeg har ikke en jobb hvor jeg møter menn, alle vennene mine har familie og barn, så vi går ikke på byen.. Hvilke arenaer skal jeg henvende meg for å treffe noen?

Har meldt meg inn på møteplassen, men...

Hva gjør dere single? Noen med noen tips??

Anonymous poster hash: af524...941

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant ektemannnen min på match.com og det samme gjorde ei god venninne av meg ☺ Bare vær aktiv med datingen du 😊 Jeg gikk i fella med å falle for bad guys hele tiden, til slutt fant jeg en kjekk fyr som turte å,vise at han ville ha meg og som gjorde meg trygg fra føeste stund. Har aldri hatt sommeefugler i magen med ham men vi har to herlige barn sammen og han er snill, sporty, trofast og en svært hengiven og leken pappa 😊

Anonymous poster hash: 7191e...ffd

AnonymBruker
Skrevet

Internett er stedet. Møteplassen, Match, Sukker osv. 

Anonymous poster hash: 017db...b19
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar

Jeg får gi nettdatingen noen forsøk da, men føler det er så mye rask der inne... Folk med mye bagasje og unger på slep (jeg er jo ikke akkurat ung lenger, så det er jo å forvente i grunn) så er det de som ingen vil ha, og resten er notoriske flørter som bare er der for å smøre egoet sitt..

Men finnes vel en og annen perle skjult blant alle paddene! Må det jo gjøre..

AnonymBruker
Skrevet

Du er bare 33 år. Når ble det gammel? :vetikke:

Anonymous poster hash: 0be6a...735
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar

Jeg får gi nettdatingen noen forsøk da, men føler det er så mye rask der inne... Folk med mye bagasje og unger på slep (jeg er jo ikke akkurat ung lenger, så det er jo å forvente i grunn) så er det de som ingen vil ha, og resten er notoriske flørter som bare er der for å smøre egoet sitt..

Men finnes vel en og annen perle skjult blant alle paddene! Må det jo gjøre..

Det er da akkurat like mye rask ute på byen, 9 av 10 er jo uaktuelle hvor du enn befinner deg ;) Og så lenge du er sporty, smiler og tar vare på kropp og sjel så blir du garantert omsvermet ;) Bare prøv å skille prinsene fra paddene ;)

Anonymous poster hash: 7191e...ffd

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, takker igjen for svar... Føler 33 år er gammelt til dame å være med tanke på å rekke og stifte familie og alt.. Skulle helst vært igang med barn allerede! Tida går fort, vil ikke bli eldgammel mor, eller enda verre, ikke rekke å få barn i det hele tatt..

Føler meg liksom ikke akkurat så veldig attraktiv lenger heller, ser jo bra ut forsåvidt, men hvorfor velge meg når man kan få ei yngre ei isteden liksom...

Er nok mye rask ute på byen og ja... Med nettdating har man iallefall muligheten til å bli litt "kjent" og "snakke" sammen, så det er kanskje en fordel...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også 33, og jeg er kronisk syk i tillegg. Har begynt å tenke på det selv, og du er heldig som er frisk og har alle muligheter! Damer får barn helt til de er 40 i dag, du finner sikkert noen du også :)

Anonymous poster hash: 14f12...7f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...