Bronx Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Har funnet ut av min datter på 15 mnd liker god natt velling fra nestle mye mer enn god natt grøt. Ulempen er at hun liker å spise velling i skje istedenfor flaske. Er det viktig å forholde seg til målingene som står I pakningen eller kan jeg bare helle litt velling og blande det med kokt vann. Velling skal Være tynnere men hun liker den litt tykk. Noen som har erfaring med dette?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Lage tynnere grøt? Blande velling med litt grøt for tykkere konsistens? Anonymous poster hash: 4c6e6...9f9
Bronx Skrevet 28. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2015 Jeg pleier å ha litt tykk konstinens og hun elsker det men er litt redd for at det jeg gjør er feil siden det står målinger på pakningen. Tips
Glitnir Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Poenget med mengdeangivelsene er vel at man ikke skal gå over mengden pulver. Om du har mer eller mindre vann i gjør du vel som barnet foretrekker.
Bronx Skrevet 28. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2015 Skjønner det men hva om man går over mengden på pulveret og heler på mer en antatt. Er det farlig?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #6 Skrevet 29. juni 2015 Skjønner det men hva om man går over mengden på pulveret og heler på mer en antatt. Er det farlig? Det kan gi for mye næring, ville droppet det med mindre du har fått beskjed om at barnet trenger ekstra. Anonymous poster hash: 06019...d5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå