AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Jeg skal skaffe meg en ny bærbar pc, og derfor lurer jeg på åssen pc anbefaler dere? Jeg skal nok ikke ha en pc som koster over 4000 kr.. Men hva mener dere funker best? jeg skal bruke pc'en for å se på film, høre på musikk og bruke den videre til videre studier seinere MAC blir for dyrt så det er utelukket Anonymous poster hash: fe1c5...91f
Gjest Honeyblossom Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har hatt Packard Bell i en god del år nå og er veldig fornøyd med det, men vet ikke om du får en til under 4000, dessverre. HP vil jeg ikke anbefale. De har jeg og alle jeg kjenner bare hatt dårlig erfaringer med.
Lutetium 71 Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har hatt Packard Bell i en god del år nå og er veldig fornøyd med det, men vet ikke om du får en til under 4000, dessverre. HP vil jeg ikke anbefale. De har jeg og alle jeg kjenner bare hatt dårlig erfaringer med. Kommer an på hvilken HP. HP probook er fine maskiner. Litt lite ram på de billligste, men en ekstra brikke hiver man lett inn selv.
-Jiinxs- Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Jeg skal skaffe meg en ny bærbar pc, og derfor lurer jeg på åssen pc anbefaler dere? Jeg skal nok ikke ha en pc som koster over 4000 kr.. Men hva mener dere funker best? jeg skal bruke pc'en for å se på film, høre på musikk og bruke den videre til videre studier seinere MAC blir for dyrt så det er utelukket Anonymous poster hash: fe1c5...91f Jeg tror denne vil passe ditt forbruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå