AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Hei, jeg har egentlig en bruker. Men tar det anonymt:) Vel det er en gutt som jeg kjenner bare noen måneder. Jeg begynner å lure om han liker meg, men jeg vet ikke hvordan jeg kan ta hintet altså hvordan vite om det er sant før jeg spør han lissom. Det var en dag jeg satt med han på sofan mens han syde buksa si tror faktisk det er 2 uker siden.men ja han begynte å se på meg. Jeg merka det med engang at han så på meg og jeg så på han når jeg fant ut at han så på meg. han smilte til meg og så klart smilte jeg tilbake.. Men han så ned igjen og forsatt og sy Også gjorde han det samme igjen.. Vi er gode venner og jeg setter stor pris på at han er der når jeg trenger det.. Men han har aldri vart som før da.. Så Vel jeg lurer vel på hvordan jeg kan finne ut om han liker meg uten å spørre han:) Jeg er 16 år gammel forresten!Anonymous poster hash: 92c66...309
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 denne er vanskelig men du får bare vente å se om han kommer med flere "hint" Anonymous poster hash: 06fa0...4be
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Bare prøv å være mer sammen med ham om det faller seg naturlig. Hvis han liker deg så vil han helt sikkert prøve å oppsøke situasjoner og steder hvor han vet at han får se deg/kontakt med deg Anonymous poster hash: c3946...ff4
Gjest gjestvest Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Det kan være i klemmene. Står tiden stille? Prøver han å lukte på håret? Om han ser på deg uten at du legger merke til det: Han på en måte stjeler øyeblikk fra deg. Kanskje han forsøker å få med seg alle dine ord: Ordene dine blir mer verdifulle, han suger dem til seg, hvert eneste ord. Dine bevegelser blir til en dans. lol. Starten på romantisk roman dette.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Hihihi, Okei skal prøve å se:) Liker han ihvertfall Anonymous poster hash: 92c66...309
Gjest Linneah2013 Skrevet 28. juni 2015 #6 Skrevet 28. juni 2015 Det kan være i klemmene. Står tiden stille? Prøver han å lukte på håret? Om han ser på deg uten at du legger merke til det: Han på en måte stjeler øyeblikk fra deg. Kanskje han forsøker å få med seg alle dine ord: Ordene dine blir mer verdifulle, han suger dem til seg, hvert eneste ord. Dine bevegelser blir til en dans. lol. Starten på romantisk roman dette. Av og til får jeg meg en god latter på KG
Gjest gjestvest Skrevet 28. juni 2015 #7 Skrevet 28. juni 2015 Av og til får jeg meg en god latter på KG Jasså, unge dame? Kødderu med kjærleken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå