Gå til innhold

Flere som er late og hater og trene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en latsabb og det har jeg alltid vært. Aldri vært noe glad i å være i aktivitet. Husker på bskolen, så tvang mamma meg til å være med på aktiviteter etter skolen. Hata det. Nå jeg trener kun fordi jeg MÅ, ikke fordi jeg synes det er gøy. Det er et ork å få dratt seg til gymmet. Vil heller ligge på sofaen og se på tv :fnise:

Flere som er late?

Anonymous poster hash: 658ab...50f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det var like sunt å ligge på sofaen som å trene så hadde jeg valgt førstnevnte  :fnise:

Gjest Rose11
Skrevet

Jeg er også litt lat. Er ikke glad i og trene (styrke trening er det verste!) Kunne levd i senga/sofaen hvis jeg kunne :ler:

Prøver og trene 3 ganger i uka. Jeg har veldig godt av det.. bare å bite tennene sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, tenkt lenge at jeg burde begynne å trene litt, aldri kommet meg til det. Men går mye tur og føler egentlig det er bra nok, men tenker at det å løpe litt og då opp pulsen kunne vært bra for helsa.

Anonymous poster hash: b7804...06f

AnonymBruker
Skrevet

Ja trening er sjelden noe som er lystbetont. Det kjennes veldig bra i etterkant, det er fint å kunne spise litt mer og liker jo mange sider ved å trene jevnlig, som mer energi, at jeg sover bedre osv.

Men veldig ofte er det et ork å komme seg dit. Nå trener jeg vet Barry's Bootcamp som attpåtil er ganske dyrt, så når jeg faktisk har betalt for det har jeg ikke samvittighet til å bli hjemme. 

Jeg tror det er slik for de fleste. Selv for de som er glad i å trene er det jo absolutt dager man ikke vil - det er surt og regntungt ute, man er sliten etter en lang dag på jobb, har en dårlig dag, PMS, vondt i hodet osv. Det er nok mange som misforstår og tenker at de som trener jevnlig alle er glad i det, akkurat som at mange overvektige tenker at slanke/normalvektige bare er "heldige" og spiser det de vil. 

Ser på trening som noe jeg må, akkurat som at jeg må komme meg på jobb, delta på kjedelige familietilstelninger og så videre - en av livets realiteter. 

Av natur er jeg en ganske passiv person. Selv som mindre satt jeg heller i en krok med en bok enn var ute og sprang og klatret. Men siden jeg ikke er veldig aktiv dagen igjennom, er det desto viktigere at jeg får trent noe.

Anonymous poster hash: 06689...f5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...