Gå til innhold

HUSK Å ETTERSENDE DOKUMENTASJON TIL SAMORDNA OPPTAK! Frist 1. juli :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal vi sende til samordna opptak i oslo eller kun til studiested? 

1. juli

Siste frist for å ettersende dokumentasjon.

Vitnemål og attestar for utdanning og praksis som du har fått dokumentasjon på etter at du har sendt inn følgeskjema, skal du sende til same adresse. Adresse og ettersendingsslipp finn du i søknaden din.

Til Politihøgskolen kan du berre ettersende forbetringar av eksisterande kompetanse.

Og kan vi sende til og med 1 juli, altså på dagen, eller må det være FØR 1 juli?

Mener at jeg leste et sted at brevet skulle være poststemplet 1. juli. Det vil vel si at du kan sende på 1. juli om du rekker siste postgang som går i 16-17 tiden. TROR JEG. Men ville jo ikke ha gamblet på det da..

Anonymous poster hash: 1c507...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mener at jeg leste et sted at brevet skulle være poststemplet 1. juli. Det vil vel si at du kan sende på 1. juli om du rekker siste postgang som går i 16-17 tiden. TROR JEG. Men ville jo ikke ha gamblet på det da..

Mente før siste postgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt særskilt, så da sender jeg direkte til UiA. Mener å huske det nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har søkt særskilt, så da sender jeg direkte til UiA. Mener å huske det nå :fnise:

Sjekk om du også skal sende til samordna. Jeg mener du skal sende til begge to når du har søkt særskilt. Et gult og et blått følgebrev med hver sine ettersendingsskjema. Blir den særskilte søknaden din ikke godkjent så søker du på lik linje som alle andre og det mener jeg det er samordna opptak som tar seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

KLART JEG MÅ ROPE!!! :rope:  :rope:  :rope:  :rope:  :rope:  :rope:  :rope:  :rope:  DET ER VIKTIG OG TRÅDEN TRENGER Å BLI SETT!!!  :rope:  :regler:

Gud bedre. Hvis ikke folk klarer å følge med på innsendingsfrister en gang, så er kanskje ikke friheten og ansvaret i høyere utdanning noe for dem...

Hilsen hu derre som helt fint klarte å få sendt inn alt hun skulle, og det før internettets store tidsalder...

Anonymous poster hash: 824c3...d32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis man strøk i et fag på vgs, og søkte høyere utdanning det året.

Må man da ettersende ny dokumentasjon i år, siden man har tatt opp igjen og bestått faget??

Anonymous poster hash: c1bce...f24

Ja, naturligvis. Saksbehandlerne hos Samordna Opptak er ikke synske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Gud bedre. Hvis ikke folk klarer å følge med på innsendingsfrister en gang, så er kanskje ikke friheten og ansvaret i høyere utdanning noe for dem...

Hilsen hu derre som helt fint klarte å få sendt inn alt hun skulle, og det før internettets store tidsalder...

SÅ FINT FOR DEG, DU VAR KJEMPEFLINK!!!!!!  :rope:  :rope:  :rope:  :rope:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ah,endelig en som er enig med meg :)

Anonymous poster hash: 1c4dc...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

den ettersendingsslippen. skal man sende med hele arket eller bare selve den slippen? haha sikkert dumt spørsmål men

Anonymous poster hash: e3527...654
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

den ettersendingsslippen. skal man sende med hele arket eller bare selve den slippen? haha sikkert dumt spørsmål men

Anonymous poster hash: e3527...654

Det er vel et sånt klippetegn på den der de mener du skal klippe av? Tror ikke det er så nøye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...