AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #21 Del Skrevet 29. juni 2015 Skal vi sende til samordna opptak i oslo eller kun til studiested? 1. juli Siste frist for å ettersende dokumentasjon. Vitnemål og attestar for utdanning og praksis som du har fått dokumentasjon på etter at du har sendt inn følgeskjema, skal du sende til same adresse. Adresse og ettersendingsslipp finn du i søknaden din. Til Politihøgskolen kan du berre ettersende forbetringar av eksisterande kompetanse. Og kan vi sende til og med 1 juli, altså på dagen, eller må det være FØR 1 juli? Mener at jeg leste et sted at brevet skulle være poststemplet 1. juli. Det vil vel si at du kan sende på 1. juli om du rekker siste postgang som går i 16-17 tiden. TROR JEG. Men ville jo ikke ha gamblet på det da.. Anonymous poster hash: 1c507...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #22 Del Skrevet 29. juni 2015 Mener at jeg leste et sted at brevet skulle være poststemplet 1. juli. Det vil vel si at du kan sende på 1. juli om du rekker siste postgang som går i 16-17 tiden. TROR JEG. Men ville jo ikke ha gamblet på det da.. Anonymous poster hash: 1c507...5ae Mente før siste postgang. Anonymous poster hash: 1c507...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 29. juni 2015 #23 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg har søkt særskilt, så da sender jeg direkte til UiA. Mener å huske det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #24 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg har søkt særskilt, så da sender jeg direkte til UiA. Mener å huske det nå Sjekk om du også skal sende til samordna. Jeg mener du skal sende til begge to når du har søkt særskilt. Et gult og et blått følgebrev med hver sine ettersendingsskjema. Blir den særskilte søknaden din ikke godkjent så søker du på lik linje som alle andre og det mener jeg det er samordna opptak som tar seg av. Anonymous poster hash: 1c507...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #25 Del Skrevet 29. juni 2015 KLART JEG MÅ ROPE!!! DET ER VIKTIG OG TRÅDEN TRENGER Å BLI SETT!!! Anonymous poster hash: 1c507...5ae Gud bedre. Hvis ikke folk klarer å følge med på innsendingsfrister en gang, så er kanskje ikke friheten og ansvaret i høyere utdanning noe for dem... Hilsen hu derre som helt fint klarte å få sendt inn alt hun skulle, og det før internettets store tidsalder... Anonymous poster hash: 824c3...d32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #26 Del Skrevet 29. juni 2015 Hvis man strøk i et fag på vgs, og søkte høyere utdanning det året. Må man da ettersende ny dokumentasjon i år, siden man har tatt opp igjen og bestått faget??Anonymous poster hash: c1bce...f24 Ja, naturligvis. Saksbehandlerne hos Samordna Opptak er ikke synske... Anonymous poster hash: 824c3...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #27 Del Skrevet 29. juni 2015 Gud bedre. Hvis ikke folk klarer å følge med på innsendingsfrister en gang, så er kanskje ikke friheten og ansvaret i høyere utdanning noe for dem... Hilsen hu derre som helt fint klarte å få sendt inn alt hun skulle, og det før internettets store tidsalder... Anonymous poster hash: 824c3...d32 SÅ FINT FOR DEG, DU VAR KJEMPEFLINK!!!!!! Anonymous poster hash: 1c507...5ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #28 Del Skrevet 29. juni 2015 Gud bedre. Hvis ikke folk klarer å følge med på innsendingsfrister en gang, så er kanskje ikke friheten og ansvaret i høyere utdanning noe for dem... Hilsen hu derre som helt fint klarte å få sendt inn alt hun skulle, og det før internettets store tidsalder...Anonymous poster hash: 824c3...d32 Ah,endelig en som er enig med meg Anonymous poster hash: 1c4dc...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #29 Del Skrevet 30. juni 2015 den ettersendingsslippen. skal man sende med hele arket eller bare selve den slippen? haha sikkert dumt spørsmål men Anonymous poster hash: e3527...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #30 Del Skrevet 30. juni 2015 den ettersendingsslippen. skal man sende med hele arket eller bare selve den slippen? haha sikkert dumt spørsmål men Anonymous poster hash: e3527...654 Det er vel et sånt klippetegn på den der de mener du skal klippe av? Tror ikke det er så nøye Anonymous poster hash: 1c507...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå