AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Del Skrevet 28. juni 2015 Jeg har sendt, har du? Husk, husk, husk Kopi av dokumentasjon + ettersendingsslipp (skriv ut ettersendingsslipp på samordnaopptak.no) Anonymous poster hash: 1c507...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Del Skrevet 28. juni 2015 Jeg har sendt, har du? Husk, husk, husk Kopi av dokumentasjon + ettersendingsslipp (skriv ut ettersendingsslipp på samordnaopptak.no)Anonymous poster hash: 1c507...5ae Ro deg ned! Du trenger ikke rope. Nei,har ikke sent.Anonymous poster hash: 1c4dc...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 28. juni 2015 #3 Del Skrevet 28. juni 2015 Ro deg ned! Du trenger ikke rope. Nei,har ikke sent.Anonymous poster hash: 1c4dc...e8c Sendt* Hvis det var en konkurranse i å bidra med mest usaklig svar... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #4 Del Skrevet 28. juni 2015 Ro deg ned! Du trenger ikke rope. Nei,har ikke sent.Anonymous poster hash: 1c4dc...e8c KLART JEG MÅ ROPE!!! DET ER VIKTIG OG TRÅDEN TRENGER Å BLI SETT!!! Anonymous poster hash: 1c507...5ae 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #5 Del Skrevet 28. juni 2015 KLART JEG MÅ ROPE!!! DET ER VIKTIG OG TRÅDEN TRENGER Å BLI SETT!!! Anonymous poster hash: 1c507...5ae Hvorfor er det så innmari viktig for deg at folk ettersender?Anonymous poster hash: 1c4dc...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #6 Del Skrevet 28. juni 2015 Hvorfor er det så innmari viktig for deg at folk ettersender?Anonymous poster hash: 1c4dc...e8c FOR AT FOLK IKKE SKAL GLEMME DET, VEL !!!!!! Anonymous poster hash: 1c507...5ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vireo Skrevet 28. juni 2015 #7 Del Skrevet 28. juni 2015 Hvorfor er det så innmari viktig for deg at folk ettersender?Anonymous poster hash: 1c4dc...e8c Det er vel bare snilt av TS å minne folk på vel? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #8 Del Skrevet 28. juni 2015 Hva er det å ettersende, og hvem må gjøre det? Alle som har søkt noe? Anonymous poster hash: 875ee...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vireo Skrevet 28. juni 2015 #9 Del Skrevet 28. juni 2015 Hva er det å ettersende, og hvem må gjøre det? Alle som har søkt noe?Anonymous poster hash: 875ee...042 De som er ferdig med noe utdanning nå i vår. Feks de som er ferdig med siste året på vgs nå, eller de som har tatt opp fag eller gått på universitet/høyskole og skal søke ny utdanning. Slik at de som driver med opptak vet hva snittet ditt ligger på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #10 Del Skrevet 29. juni 2015 Hvis man strøk i et fag på vgs, og søkte høyere utdanning det året. Må man da ettersende ny dokumentasjon i år, siden man har tatt opp igjen og bestått faget??Anonymous poster hash: c1bce...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vireo Skrevet 29. juni 2015 #11 Del Skrevet 29. juni 2015 Hvis man strøk i et fag på vgs, og søkte høyere utdanning det året. Må man da ettersende ny dokumentasjon i år, siden man har tatt opp igjen og bestått faget??Anonymous poster hash: c1bce...f24 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #12 Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg har søkt lærerutdannelse. Må jeg sende inn bevis på at jeg har over 3 i matte fra videregående eller bare ser de det på vitnemålet? Vitnemålet ligger elektronisk inne. Anonymous poster hash: b0a1f...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #13 Del Skrevet 29. juni 2015 Ja Må jeg altså det, selv om jeg har elektronisk vitnemål?Anonymous poster hash: c1bce...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Girlygirl9 Skrevet 29. juni 2015 #14 Del Skrevet 29. juni 2015 De som går ut av VGS i år må ikke sende inn noe, alt er elektronisk eller gjort av skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #15 Del Skrevet 29. juni 2015 Hvis man strøk i et fag på vgs, og søkte høyere utdanning det året. Må man da ettersende ny dokumentasjon i år, siden man har tatt opp igjen og bestått faget??Anonymous poster hash: c1bce...f24 Ikke sikker på om jeg har forstått deg rett, men du har altså strøket i et fag på VGS tidligere, i år har du tatt opp det faget som privatist, bestått og søkt høyere utdannelse? Da må du sende inn kompetansebeviset du har ja. Det skal du ha fått i posten nå. Har du sendt inn resten av karakterene? Er du usikker så ringer du samordna opptak! Bedre å sende inn for mye enn for lite. Jeg har søkt lærerutdannelse. Må jeg sende inn bevis på at jeg har over 3 i matte fra videregående eller bare ser de det på vitnemålet? Vitnemålet ligger elektronisk inne.Anonymous poster hash: b0a1f...da7 Har du elektronisk vitnemål og ikke tatt opp igjen noen fag i år (for eksempel matten) trenger du ikke å gjøre noe Anonymous poster hash: 1c507...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vireo Skrevet 29. juni 2015 #16 Del Skrevet 29. juni 2015 Må jeg altså det, selv om jeg har elektronisk vitnemål?Anonymous poster hash: c1bce...f24 Ja, siden du tidligere har strøket må du nok gjøre det Kan du ikke gå inn på norsk vitnemåldatabase og sjekke hva som ligger i det vitnemålet du fikk? Det er det som blir sendt til saksbehandler i samordna opptak. Tviler på at det blir oppdatert samme år du tar opp fag desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #17 Del Skrevet 29. juni 2015 De som går ut av VGS i år må ikke sende inn noe, alt er elektronisk eller gjort av skolen Jeg mener å huske å ha lest at dette er noe man bør dobbelsjekke med skolen om de klarer. Evt sjekke at man har fått elektronisk vitnemål hos samordna opptak. Anonymous poster hash: 1c507...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 29. juni 2015 #18 Del Skrevet 29. juni 2015 Skal vi sende til samordna opptak i oslo eller kun til studiested? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 29. juni 2015 #19 Del Skrevet 29. juni 2015 Og kan vi sende til og med 1 juli, altså på dagen, eller må det være FØR 1 juli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #20 Del Skrevet 29. juni 2015 Skal vi sende til samordna opptak i oslo eller kun til studiested? Sjekk søknaden din på hvem som er saksbehandler. Står det SOOP er det samordna opptak. Har du for eksempel søkt på særskilt grunnlag skal du også sende direkte til lærestedet. De fleste har vel søkt helt vanlig opptak og da skal du mest sannsynlig sende til samordna opptak, men dette kan variere. Sjekk nettsøknaden din. Du skal i tillegg skrive ut og sende med ettersendingsslippen og der står adressen på. Anonymous poster hash: 1c507...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå