AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Jeg la ut et bilde på instagram i helgen, det var litt dårlig lys da jeg la det ut, og nå ser jeg at jeg er ganske stygg på bildet! Har fått noen likerklikk og kommentarer, så da blir det vel teit å slette bildet? Lar dere mindre pene bilder ligge ute eller sletter dere dem? Jeg fant et annet bilde i samme serie, men det blir jo rart å slette det ene og legge ut et nesten identisk bilde Anonymous poster hash: da73a...fbf
penny_ Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Nei, det er ikke teit å slette det. Tror ikke akkurat at noen går inn på profilen din for å sjekke heller 2
godtesyk Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Jeg sletter bilder rett som det er, så jeg syns ikke det er teit og jeg syns heller ikke det er teit å legge ut et annet bilde i samme serie
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Bare superstalkere legger merke til om du sletter et bilde. På facebook hender det jeg legger merke til at noen bytter profilbilde og etter en kort stund bytter tilbake til et gammelt bilde med mange flere kommentarer og likes. Da blir det en smule dumt. Anonymous poster hash: 731ec...7bc
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Jeg sletter ofte noen bilder etter en tid, ofte er det bildrr som jeg egentlig ikke er så fornøyd med eller som jeg ikke ønsker skal ligge ute så lenge. Mange poster bilder som kun ligger ute noen timer, for så å slette det. Bare slett du. Det er din konto.Anonymous poster hash: 70a05...e2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå