AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Del Skrevet 28. juni 2015 Hva skal jeg gjøre h*n har begynt å "hate" melken sin , Forandringen har kommet pluttselig. Babyen får mme og elsket melk før. Er det noen som har det slik? Hva gjorde gjør dere? Ps hvor mye skal en baby på ca 7,5 kg drikke i mml? Hilsen bekymret første gangs mamma Anonymous poster hash: 855bb...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Del Skrevet 28. juni 2015 Da ringer du doktoren din, evnt helsestasjonen i morgen. Anonymous poster hash: c8814...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #3 Del Skrevet 28. juni 2015 Vi har vært hos legen og de finner ingenting , helsestasjonen sier at siden h*n ihvertfall får i seg litt så er det ok :/ Men h*n har gått i frs fra å drikke 200-235 ml til å såvidt drikke 70-90 ml Anonymous poster hash: 855bb...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #4 Del Skrevet 28. juni 2015 Kanskje han har trøske, dvs sopp i munnen. Er du bekymret, og ungen blir slapp, så gå til legen igjen.Anonymous poster hash: c8814...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #5 Del Skrevet 28. juni 2015 Du må til legen, barnet ditt SKAL drikke melk i den alderen. Anonymous poster hash: 501cd...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #6 Del Skrevet 28. juni 2015 Sønnen min var 6 mnd da han spyttet ut puppen, og har aldri drukket melk etter det igjen. Selv som voksen er det fremdeles slik at han kan ha melk i mat, og han kan spise melkebaserte produkter som ost, men han klarer ikke drikke det uten å brekke seg. Jeg har aldri fått noen forklaring på hvorfor. Nå er ditt barn yngre enn mitt var, og det var enklere for meg å gi andre ting, men siden jeg regner med at melk er hovednæringen til ditt barn har jege ikke annet råd enn å snakke med lege/helsestasjon for råd. Anonymous poster hash: 27f15...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #7 Del Skrevet 28. juni 2015 Det er det som er problemet at h*n er like aktiv som før , og i følge hs så hadde h*n lagt på seg litt ekstra så hun mener at h*n følger kurven greit nå , men det som er problemet er at hvert melke måltid er en kamp , Grøt feks går ned på høykant , vist h*n hadde sopp ville han vel kansje ikke spist fast føde helller da ? Eller ? Anonymous poster hash: 855bb...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 28. juni 2015 #8 Del Skrevet 28. juni 2015 Veldig viktig å skjule hvilket kjønn babyen din er Hva med å blande mme i grøten? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #9 Del Skrevet 28. juni 2015 Flaskevegring? Har du prøvd med koppmating?Anonymous poster hash: a5f77...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #10 Del Skrevet 28. juni 2015 Veldig viktig å skjule hvilket kjønn babyen din er Hva med å blande mme i grøten? Haha egentelig ikke har bare blitt en vane å skrive slik når jeg har vært anonym . Ja blander mme i grøten . Men grøt måltidet er jo kun 1 om dagen foreløpig.Anonymous poster hash: 855bb...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #11 Del Skrevet 28. juni 2015 Hva skal jeg gjøre h*n har begynt å "hate" melken sin , Forandringen har kommet pluttselig. Babyen får mme og elsket melk før. Er det noen som har det slik? Hva gjorde gjør dere? Ps hvor mye skal en baby på ca 7,5 kg drikke i mml? Hilsen bekymret første gangs mamma Anonymous poster hash: 855bb...274 Vår også er slik, tror det kommer av utviklingsprangAnonymous poster hash: daa93...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet 28. juni 2015 #12 Del Skrevet 28. juni 2015 Jeg tenkte også flaskevegring. Er litt typisk for 4 mnd med bryst/flaskevegring. Tilby jevnlig. Ikke få panikk av at baby drikker mindre. Vet ikke om det er helt likt som brystvegring, men du kan i alle fall lese en del om brystvegring på ammehjelpen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #13 Del Skrevet 28. juni 2015 Haha egentelig ikke har bare blitt en vane å skrive slik når jeg har vært anonym . Ja blander mme i grøten . Men grøt måltidet er jo kun 1 om dagen foreløpig.Anonymous poster hash: 855bb...274 Hva spiser denne babyen ellers, da? Den spiser vel oftere enn en gang om dagen? Anonymous poster hash: c80e9...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #14 Del Skrevet 28. juni 2015 Han er jo nettopp blitt 4 mnd så han får jo derfor kun 1 fast føde måltid enda , de andre måltidene skal/er melk. Anonymous poster hash: 855bb...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #15 Del Skrevet 28. juni 2015 Han er jo nettopp blitt 4 mnd så han får jo derfor kun 1 fast føde måltid enda , de andre måltidene skal/er melk.Anonymous poster hash: 855bb...274 Jeg skjønte det, men du skriver jo at han ikke drikker melk? Anonymous poster hash: c80e9...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #16 Del Skrevet 28. juni 2015 Kopp og skje? Min sluttet å amme ved 5 mnd og nektet flaske, så jeg hadde heldigvis introdusert mange matvarer innen da og blandet mme i maten.Anonymous poster hash: 4279f...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #17 Del Skrevet 28. juni 2015 Kan ikke folk kutte ut det tullet med å skrive h*n? INGEN klarer å være konsekvente og avslører alltid kjønnet uansett. Det er så slitsomt å lese h*n, for jeg aner ikke hvordan jeg skal uttale det i hodet mitt. Hvorfor er det så farlig å si hvilket kjønn det er? Er dere redde for å bli gjenkjent så kan dere vel bare endre kjønn i innlegget da? Altså hvis det egentlig handler om en jente så kan man bare late son det det er en gutt?Anonymous poster hash: 849ad...a1e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #18 Del Skrevet 29. juni 2015 Sopp? Anonymous poster hash: 979dd...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #19 Del Skrevet 29. juni 2015 Min sluttet også bare plutselig, men han var litt eldre, så jeg ga bare flere måltider fast føde og hadde mme oppi for kalsiumen sin del. Prøv å gi med kopp, skje eller sugerør? Alt er bedre enn ingenting, og hvis barnet er våkent og aktivt, og har gode bleier ville jeg roet ned litt. Barn merker fort stemningen rundt, og hvis du stresser med maten vil barnet bli stresset. Barn spiser gjerne i rykk og napp, blir de sultne spiser de (så sant de ikke er syke f.eks. Da må du jo til lege) Anonymous poster hash: 447b9...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #20 Del Skrevet 29. juni 2015 Spiser som normalt på natta da? Vi hadde brystvegring fra 3.5 til 4.5 mnd. Sjelden pupp på dagtid men som normalt på natta. Hyl og skrik når jeg prøvde å legge til. Hvis han tok litt, var det knapt 30 sek før skrik igjen. Slitsomt for mor! Sjekk for sopp. Melka kan også smake annerledes om du har fått mensen igjen.Anonymous poster hash: 96933...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå