Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2004 #1 Skrevet 5. september 2004 og tida etterpå - for då kan eg seie at eg skal gifte meg til neste år (det er så leeeeeeeeeeeeeenge å vente!!!)
Lythande Skrevet 5. september 2004 #3 Skrevet 5. september 2004 Jeg gleder meg også til det, det er liksom ikke det samme og si at det er 2 år til.
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2004 #4 Skrevet 5. september 2004 Eg veit... Det er kjedeleg å seie at joda, eg skal gifte meg, om TO år.. Det er mega-lenge til! Men å seie at jau, bryllupet er under planlegging, neste sommar står eg kvit brud - det blir bra det!
Gjest Tabby Skrevet 5. september 2004 #5 Skrevet 5. september 2004 Jeg husker den følelsen ja! Og jeg gleder meg stort til nyttårsaften, for da er det vår dag! :-)
magnhild Skrevet 5. september 2004 #6 Skrevet 5. september 2004 JEg vet. Vi bestemt oss for dato når det var 997 dager igjen. Det var utroooolig lenge. Og når vi kunne si at det er år til og nå er det bare åtte og en halv :o mnd igjen. Nesten så jeg begynner å bli litt stresset!! Men det er fryktelig moro at det ikke er lenge til lengre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå